پیپلزپارٹی کو فوجی عدالتوں پرتحفظات ہیں، اعتزازاحسن military courts
The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی کو فوجی عدالتوں پرتحفظات ہیں، اعتزازاحسن

اسلام آباد : سینیٹ میں قائد حزب اختلاف چودھری اعتزاز احسن نے کہا ہے کہ ممکن ہے کہ حکمران جماعت عددی برتری کی بنیاد پر فوجی عدالتوں میں توسیع کی پارلیمنٹ سے منظور ی حاصل کرلے مگر پیپلز پارٹی کو فوجی عدالتوں پر تحفظات ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے گورنمنٹ کالج یونیورسٹی میں ادبی کانفرنس سے خطاب کے بعد میڈیا کے نمائندون سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ چودھری اعتزاز احسن نے کہا کہ پیپلز پارٹی کے فوجی عدالتوں پر تحفظات موجود ہیں، جس کا اظہار پارلیمنٹ کے اجلاس میں کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت پارلیمنٹ سے فوجی عدالتوں کو عددی برتری سے منظور کرواسکتی ہے مگرہم اپنا موقف ضرور پیش کریں گے۔ ان کا کہنا تھا کہ ضیاءالحق کے مارشل لاء کے دوران ترقی پسندوں پر عذاب اترے اور مذہبی انتہا پسندی نے فروغ پایا ۔

مزید پڑھیں : فوجی عدالتوں کی مدت میں توسیع پر تحفظات ہیں: بلاول بھٹو زرداری

اعتزاز احسن نے کہا کہ معاشرے میں مذہب و مسلک اور عورت کی بحث زوروں پر ہے، ترقی پسند مصنفین کو قوم کی رہنمائی کرنی چاہئیے۔

مزید پڑھیں: فوجی عدالتوں کے مخالف نہیں، 9 مطالبات پیش کردیے، زرداری

کانفرنس سے خطاب میں پیپلز پارٹی شہید بھٹو کے رہنما ڈاکٹر مبشر حسن نے کہا کہ قوم میں اب اپنے مؤقف پر ڈٹ جانے والے ختم ہوتے جارہے ہیں۔ اس موقع پر ترقی پسند مصنفین میں ایوارڈز بھی تقسیم کئے گئے۔

مزید پڑھیں: فوجی عدالتوں کی توسیع‘پیپلزپارٹی کےعلاوہ تمام جماعتیں متفق

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں