ایوان صدر میں فوجی افسران و جوانوں میں اعزازات کی تقسیم، شہداء کے لواحقین کی شرکت -
The news is by your side.

Advertisement

ایوان صدر میں فوجی افسران و جوانوں میں اعزازات کی تقسیم، شہداء کے لواحقین کی شرکت

اسلام آباد : ملک کے لیے جانوں کے نذرانے پیش کرنے والے شہداء کو ستارہ بسالت جب کہ اعلیٰ پیشہ ورانہ مہارت اور کارکردگی دکھانے پر فوجی افسران کو ہلال امتیاز اور تمغہ بسالت کے اعزازات سے نوازا گیا۔

تفصیلات کے مطابق جشن آزادی کے موقع پر مسلح افواج کے افسروں و جوانوں کیلئے اعزازات کی تقسیم کی پروقار تقریب ایوان صدر میں منعقد کی گئی تقریب میں تینوں مسلح افواج کے سربراہان سمیت اعلیٰ سیاسی و عسکری شخصیات نے شرکت کی جب کہ شہداء کے لواحقین بھی اس تقریب میں شریک تھے۔

پروقار تقریب میں صدر مملکت ممنون حسین نے اعزاز پانے والوں فوجی افسران کو بیجز لگائے۔صدر مملکت نے ڈی جی آئی ایس پی آر میجرجنرل آصف غفور سمیت17افسران کو ان کی خدمات کے اعتراف میں ہلال امتیاز ملٹری سے نوازا۔

اس کے علاوہ دو افسران کو ستارہ بسالت،59کو تمغہ بسالت،34کو امتیازی اسناد دی گئیں جبکہ17افسران ہلال امتیاز ملٹری،77کو ستارہ امتیاز ملٹری کا اعزازات دیئے گئے،106افسران اور جوانوں کو تمغہ امتیاز ملٹری سے نوازا گیا۔

ستارہ بسالت پانے والوں میں جنرل سہیل عابد شہید، صوبیدار شوکت خان شہید جبکہ تمغہ بسالت پانے والوں میں نائب صوبیداراظہرعلی شہید، نائب صوبیدار عاقل محمد شامل ہیں۔

کرنل سہیل عابد شہید، صوبیدار شوکت خان شہید کو ستارہ بسالت سے نوازا گیا اور نائب صوبیدار اظہرعلی شہید، نائب صوبیدارعاقل محمد، نائب صوبیدار ہمایوں شاہ شہید، نائب صوبیدار فیصل محمود کو تمغہ بسالت کے اعزازات دیئے گئے۔

شہداء کے اعزازات ان کے لواحقین نے صدر مملکت سے وصول کیے، اس موقع پر رقت آمیز مناظر بھی دیکھنے میں آئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں