The news is by your side.

Advertisement

‘ کرونا وائرس پرقابونہ پایاگیا تو لاکھوں افراد ہلاک ہوسکتے ہیں’

نیویارک : اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انتونیو گوتریس نے خبردار کیا ہے کہ کرونا وائرس پرقابونہ پایاگیا تو لاکھوں افراد ہلاک ہوسکتے ہیں اور  اس  وبا سے غریب اور ترقی پذیر ممالک ک متاثر ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق  اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انتونیو گوتریس کا کہنا ہے کہ کرونا وائرس کے پھیلاؤ پر قابو نہیں پایا گیا تو اس سے دنیا بھر میں لاکھوں افراد ہلاک ہوسکتے ہیں۔

انتونیو گوتریس  نے کہا کہ  اگر کرونا وائرس کو جنگل کی آگ کی طرح پھیلنے سے نہ روکا گیا تو اس وبا سے سب سے زیادہ غریب اور ترقی پذیر ممالک کے متاثر ہونے کا خدشہ ہے۔

سیکریٹری جنرل یواین کا کہنا تھا کہ ترقی یافتہ ممالک موجودہ صورت حال میں ذمہ داری کا مظاہرہ کرتے ہوئے عالمی سطح پر اپنا کردار ادا کریں۔

خیال رہے دنیا بھر میں کرونا وائرس تیزی سے پھیل رہا ہے، وائرس اب تک دولاکھ پینتالیس ہزار افراد کو شکار بنا چکا ہے جبکہ اموات کی تعداد 10 ہزار تک جا پہنچی ہے ۔

اٹلی میں صورتحال بدستورسنگین  ہے ، چونتیس سو ہلاک اور اکتالیس ہزارمتاثر ہیں، برطانیہ میں بھی وائرس تیزی سے پھیل رہا ہے،ایک سو چوالیس افراد ہلاک اوربتیس سو سے زیادہ وائرس سے متاثر ہیں۔

ایران میں کرونا وائرس تباہی مچارہا ہے، اب تک بارہ سو چوراسی افراد جان سے گئےاوراٹھارہ ہزارمتاثرہیں، اسی طرح بھارت میں ایک سوستانوے،کینیڈا اورآسٹریلیا میں مریضوں کی تعداد آٹھ سو تجاوز کرگئی۔

سعودی عرب میں متاثرین کی تعداد دوسوچوہتر ، ملائشیامیں 900 ، قطرمیں 460 ،ترکی میں 360 ہوگئی ہے جبکہ متحدہ عرب امارارت میں 140 کیسز رپورٹ ہوئے۔

دوسری جانب چین نے کورونا پر مکمل قابو پا لیاہے اور سب سے زیادہ متاثرہ شہر ووہان میں گزشتہ روز ایک بھی نیا کیس رپورٹ نہیں ہواہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں