The news is by your side.

Advertisement

منال خان اور احسن نے اپنی شادی کا کارڈ مداحوں کو دکھا دیا

کراچی : پاکستان شوبز کی نامور اداکار جوڑی منال خان اور احسن محسن اکرام جنہوں نے رواں سال ویلنٹائن ڈے کے موقع پر منگنی کرکے اپنی نئی زندگی کی جانب سفر کا آغاز کیا تھا۔

اب ان دونوں نے شادی کی تیاریوں کا بھی آغاز کردیا ہے، اس سلسلے میں ان کی شادی کا کارڈ بھی چھپ کر آچکا ہے، اس خوبصورت اور دیدہ زیب کارڈ کو انہوں نے اپنے مداحوں سے شیئر بھی کیا ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Minal Khan (@minalkhan.official)

اداکارہ منال خان نے اپنے تصدیق شدہ انسٹاگرام اکاؤنٹ پر اپنی اور احسن محسن اکرام کی شادی کے کارڈ کی تصویر شیئر کی ہے۔ تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کارڈ پر انگریزی زبان میں احسن محسن اکرام اور منال خان کا نام درج ہے۔

اداکارہ نے اپنی پوسٹ کے کیپشن میں لکھا ہے کہ آپ کو مدعو کیا جارہا ہے اس کیپشن میں انہوں نے اپنے ہونے والے شوہر احسن محسن اکرام کو بھی مینشن کیا۔ منال خان کی اس پوسٹ پر اُن کے مداحوں اور شوبز ستاروں کی جانب سے مبارکباد دینے کا سلسلہ شروع ہوگیا ہے۔

مزید پڑھیں : منال خان کی بات پکی ہوگئی، تصاویر وائرل

خیال رہے کہ گہری دوستی رکھنے والی شوبز انڈسٹری کی معروف جوڑی منال خان اور احسن محسن نے حال ہی میں اپنی بات پکی ہونے کا اعلان کیا تھا۔ منال اور احسن کی انسٹاگرام پوسٹس پر شوبز ستاروں کی بڑی تعداد نے اُنہیں منگنی کی مبارکباد دی۔

واضح رہے کہ منال خان اور احسن محسن اکرام نے ڈرامہ سیریل “پرچھائیں” میں ایک ساتھ کام کیا تھا، یہ ڈرامہ سال 2017 میں ایک نجی ٹی وی چینل سے نشر کیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں