The news is by your side.

Advertisement

قطر میں ورکرز کی کم سے کم تنخواہ کتنی مقرر؟

دوحہ: قطر میں ورکرز کی کم سے کم تنخواہ 43 ہزار پاکستانی روپے مقرر کر دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق قطر میں ورکرز کے لیے کم سے کم تنخواہ 275 ڈالر (تقریباً 43 ہزار پاکستانی روپے یا ہزار ریال) مقرر کر دی گئی ہے۔

قطر کے سرکاری میڈیا کے مطابق کم سے کم اُجرت کے قانون کا اطلاق آج سے لاکھوں تارکین وطن کارکنان اور مقامی اسٹاف کے لیے شروع ہو گیا ہے۔

قطری حکومت نے آجرز کو پابند بنایا ہے کہ نہ صرف غیر ملکی کارکنوں بلکہ مقامی اسٹاف کو بھی ماہانہ کم سے کم تنخواہ 1000 ریال، فی گھنٹہ 1.30 ڈالر (تقریباً 203 پاکستانی روپے) ادا کرنا ہوگی۔

آجرز پر یہ بھی لازم ہوگا کہ وہ اپنے ملازم کو رہائش اور کھانا فراہم کرے، یا خوراک اور رہائش کی مد میں اضافی 800 ریال ادا کرے، جس میں سے خوراک کے لیے 300 ریال جب کہ رہائش کے لیے 500 ریال شامل ہیں۔

خیال رہے کہ اس سے قبل عارضی طور پر کم سے کم ماہانہ تنخواہ 750 ریال (32 ہزار 136 پاکستانی روپے) مقرر تھی، قطر کی وزارت محنت کے مطابق نئی تنخواہ پر عمل درآمد کا آغاز آج سے ہوگیا ہے۔

آج سے قطر کا نیا کم سے کم اجرت قانون لاگو ہونے سے یہ خطے کا پہلا ملک بن گیا ہے جس میں بلا امتیاز کم سے کم اجرت کو اپنایا گیا ہے۔ بین الاقوامی لیبر آرگنائزیشن (آئی ایل او) کے مطابق اس نئے قانون سے 4 لاکھ سے زیادہ کارکنان (یا نجی شعبے کا 20 فی صد) براہ راست فائدہ اٹھائیں گے۔

قطر کے سرکاری مواصلات آفس کا کہنا ہے کہ 5 ہزار سے زائد کمپنیاں نئے قانون پر عمل درآمد کے لیے اپنے پے رول سسٹمز کو اپ ڈیٹ کر چکی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں