The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی اپنے دور میں سب سے زیادہ آئی ایم ایف کے پاس گئی، حماد اظہر

اسلام آباد: وزیر مملکت برائے ریونیو حماد اظہر نے کہا ہے کہ پیپلزپارٹی اپنے دور میں سب سے زیادہ آئی ایم ایف کے پاس گئی، سب سے زیادہ مہنگائی پیپلزپارٹی دور میں تھی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر مملکت برائے ریونیو حماد اظہر نے بلاول بھٹو کی تقریر پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ آج زرداری جونیئر نے روایتی مزاحیہ انداز میں تقریر کی، زرداری حکومت نے 5 سال میں 5 وزیر خزانہ بدلے۔

انہوں نے کہا کہ بلاول نے کہا ہم باہر سے گورنر اسٹیٹ بینک لائے، بھٹو اپنے دور میں یعقوب حسین کو باہر سے پاکستان کام کرنے لائے، رضا باقر پاکستانی ہیں، ان کے پاس اور کوئی شہریت نہیں ہے۔

حماد اظہر نے کہا کہ زرداری جونیئر نے مہنگائی کے حوالے سے باتیں کیں، چند ماہ پہلے انکشاف ہوا کہ ان کے گھر کا راشن بھی جعلی اکاؤنٹ سے آتا ہے، ان سے ہضم نہیں ہورہا صاف ستھری کابینہ نیا پاکستان بنا رہی ہے۔

 مزید پڑھیں: لگ رہا ہے آئی ایم ایف ہی آئی ایم ایف سے مذاکرات کرے گا، بلاول بھٹو

وزیر مملکت برائے ریونیو نے کہا کہ جو بھی ڈیل ہوگی سینیٹ کمیٹی اور فنانس کے سامنے رکھیں گے، حکومت چاہتی ہے ایوان پر امن طریقے سے چلایا جائے۔

حماد اظہر نے کہا کہ جب بھی اپوزیشن احتجاج کرتی ہے تو ایک مک مکا سامنے آجاتا ہے، خواجہ آصف نے اسپیکر ڈائس پر چڑھ کر بدتمیزی سے اسپیکر کو مخاطب کیا۔

واضح رہے کہ بلاول بھٹو نے قومی اسمبلی میں تقریر کرتے ہوئے کہا تھا کہ لگ رہا ہے کہ آئی ایم ایف ہی آئی ایم ایف سے مذاکرات کرے گا، پاکستان کے وزیر خزانہ، گورنر اسٹیٹ بینک اور چیئرمین ایف بی آر بھی آئی ایم ایف کی مرضی سی لگایا گیا۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ حکومت عالمی مالیاتی فنڈ سے معاہدہ کیوں چھپا رہی ہے، اگر معاہدہ پارلیمنٹ سے پاس نہیں کرایا گیا تو تسلیم نہیں کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں