نواز شریف کو روکوگے تو ملک آگے نہیں بڑھے گا، میر حاصل بزنجو -
The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کو روکوگے تو ملک آگے نہیں بڑھے گا، میر حاصل بزنجو

اسلام آباد: وفاقی وزیر بندرہ گاہ و جہاز رانی میر حاصل بزنجو نے کہا ہے کہ نواز شریف اور ان کی پارٹی کو روکوگے، اس کو ختم کروگے تو ملک آگے نہیں بڑھے گا۔

تفصیلات کے مطابق سینیٹر میر حاصل بزنجو نے کہا کہ چیف جسٹس کی سب باتیں مانتے ہیں، وہ ٹھیک کر رہے ہیں لیکن ملک کے تمام اداروں کو حقائق نظرانداز نہیں کرنے چاہئیں۔

نیشنل پارٹی کے رہنما نے کہا کہ ملک کے تمام اداروں میں اعتماد کی کمی ہے، ہم بین الاقوامی سطح پر کسی اچھی پوزیشن پر نہیں ہیں۔

انھوں نے کہا کہ ریاست صرف حکومت ہی نہیں ہے بلکہ اس میں تمام ادارے شامل ہوتے ہیں، ریاست میں مسائل آئے تو سب نے کندھے جھاڑ کر اس کی ساری ذمہ داری حکومت پر ڈال دی۔

میر حاصل بزنجو نے کہا ہم سب مل کر سوسائٹی کو تقسیم در تقسیم کر رہے ہیں، نظام کو اس نہج پر کیوں لے جایا جارہا ہے کہ ہمیں جواب دینا پڑے۔

آج پارلیمنٹ ہارگئی، یہاں بیٹھتے ہوئے شرم آتی ہے، میرحاصل بزنجو

واضح رہے کہ ملک میں اعلیٰ عدلیہ، پارلیمنٹ اور دیگر قومی اداروں کے مابین ایک عرصہ سے رسہ کشی جاری ہے جس کا نتیجہ ن لیگ کے وزیر اعظم کی نااہلی کی صورت میں نکلا ہے۔

خیال رہے کہ پارلیمنٹ کی بالادستی اور جمہوریت کے حوالے سے میر حاصل بزنجو کا مؤقف بہت واضح رہا ہے، وہ کہتے رہے ہیں کہ ملک کو جمہوریت کی راہ پر چلنے دیں، بین الاقوامی طور پر ہم اکیلے ہورہے ہیں، ہم باہم دست وگریباں ہونے جارہے ہیں، فیڈریشن کا جو حال بننے جارہا ہے وہ تاریخ کے بدترین دن ہونگے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں