site
stats
کھیل

مصباح الحق اور یونس خان وزڈن کے 5 بہترین کرکٹرز میں شامل

دبئی : دنیائے کرکٹ میں معتبر کتاب وزڈن نے 2016 کے پانچ بہترین کرکٹرز میں پاکستان کے مصباح الحق اور یونس خان کو شامل کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق دنیائے کرکٹ میں معتبر مقام رکھنے والی کتاب وزڈن نے 2016 کے بہترین کھلاڑیوں کا انتخاب کرلیا ، جس میں دو پاکستانی کھلاڑی بھی شامل ہیں
وزڈن نے بھارتی کرکٹر وراٹ کوہلی کو لیڈنگ کرکٹر آف دا ائیر یا سال کا سب سے نمایاں کھلاڑی قرار دیا جبکہ باقی تین کھلاڑیوں میں انگلینڈ کے بین ڈکٹ، کرس ووکس اور ٹوبی رونلڈز جونز شامل ہیں۔

circket-post

مصباح الحق

مصباح الحق نے پچھلے سال دورہ انگلینڈ کے لارڈزٹیسٹ میں شاندار سنچری بنائی تھی جبکہ مصباح کی قیادت میں پاکستان نے سیریز دو دو سے برابر کی تھی، اس کارکردگی کے نتیجے میں پاکستانی کرکٹ ٹیم پہلی بار ٹیسٹ کرکٹ کی عالمی رینکنگ میں پہلی پوزیشن حاصل کرنے میں بھی کامیاب ہوئی، اس بنیاد پر مصباح کو وزڈن کے پانچ بہترین کرکٹرز میں رکھا گیا ہے۔

یونس خان

انگلینڈ کے خلاف اوول ٹیسٹ میں میں شاندار ڈبل سنچری بنانے والے یونس خان بھی وزڈن میں شامل کئے گئے ہیں۔

دنیائے کرکٹ میں معتبر مقام رکھنے والی کتاب وزڈن ہر سال انگلینڈ میں کھیلی جانے والی بین الاقوامی اور کاؤنٹی کرکٹ میں غیرمعمولی کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے پانچ بہترین کرکٹرز کا انتخاب کرتی ہے۔

خیال رہے کہ بیس سال بعد یہ پہلا موقع ہے کہ جب دو پاکستانی کھلاڑی ایک ساتھ سال کے بہترین کرکٹرز میں شامل کئے گئے ہیں، انیس سو ستانوے میں مشتاق احمد اور سعید انور وذڈن کرکٹرز میں شامل ہوئے تھے

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top