مصباح الحق 43 برس کے ہوگئے misbah ul haq celerates 43rd birthday
The news is by your side.

Advertisement

اسٹار کرکٹر مصباح الحق آج 43 ویں سالگرہ منار ہے ہیں

کراچی: قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان مصباح الحق نے زندگی کے 43 بہاریں دیکھ لیں‘ مصباح الحق 28 مئی 1974 کو میانوالی میں پیدا ہوئے‘ یونیورسٹی آف مینجمنٹ اینڈ ٹیکنالوجی سے تعلیم حاصل کی۔

تفصیلات کے مطابق قومی ٹیم کے سابق کپتان مصباح الحق آج اپنی 43 ویں سالگرہ منارہے ہیں، مصباح الحق نے سالگرہ فیملی اور دوستوں کے ہمراہ منائی۔


سابق کپتان نے سالگرہ کے موقع پر اپنی پسند کا کافی کیک منگوا کر سالگرہ منائی۔ چیمپئن کپتان کو سوشل میڈیا پر مداحوں کی جانب سے بھی سالگرہ کی مبارکباد کا سلسلہ جاری ہے۔

مصباح الحق نے نیوزی لینڈ کے خلاف سنہ دو ہزار ایک میں کھیلے گئے میچ سے اپنے ٹیسٹ کیریئر کا آغاز کیا۔ 2010ء میں اس وقت ٹیسٹ ٹیم کی قیادت سنبھالی جب قومی ٹیم کے تین کرکٹر اسپاٹ فکسنگ میں ملوث پائے گئے، ٹیسٹ ٹیم کو نمبر ون پوزیشن پر لے جانے کا سہرا مصباح الحق کو ہی جاتا ہے۔


مصباح الحق کا وطن واپسی پر شاندار استقبال


 واضح رہے کہ مصباح الحق کی قیادت میں پاکستان کرکٹ ٹیم نے ویسٹ انڈیز کو اس کی سرزمین پر دو ایک سے شکست دیکر پہلی بار ٹیسٹ سیریز جیتی ہے۔

قومی ٹیم ٹیسٹ کو ویسٹ انڈیز کی سرزمین پر پہلی مرتبہ ٹیسٹ سیریز میں کامیابی دلوانے والے سابقہ کپتان مصباح الحق جب وطن واپس آئے تو ان کا شاندار استقبال کیا گیا، مداحوں کی جانب سے پھولوں کی پتیاں نچھاور کی گئیں۔

سنہ 2017ء میں ویسٹ انڈیز کے خلاف ٹیسٹ سیریز جیت کر قومی ٹیم سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا۔ سابق کپتان نے ٹیسٹ کیریئر میں 10 سنچریوں اور 39 نصف سنچریوں کی مدد سے 5222 رنز بنارکھے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں