The news is by your side.

Advertisement

بھارت فائرنگ کرے،پھانسی پرلٹکائے،لاشیں نہ دے لیکن تحریک نہیں رکے گی، مشعال ملک

اسلام آناد : حریت رہنمایاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک کا کہنا ہے کہ بھارت کی سپریم کورٹ نے عدالتی قتل کیا اور افضل گوروکوتہاڑجیل میں پھانسی دیدی گئی، بھارت فائرنگ کرے،پھانسی پرلٹکائے،لاشیں نہ دے،تحریک نہیں رکے گی۔

تفصیلات کے مطابقکشمیری رہنما اور جموں وکشمیر لبریشن فرنٹ کے سربراہ یاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک نے افضل گورو کی چھٹی برسی پر پیغام میں کہا 6 سال پہلے افضل گورو کو تہاڑ جیل میں پھانسی دیدی گئی ، بھارت کی سپریم کورٹ نے عدالتی قتل کیا۔

انھوں نے کہا کہ بھارت فائرنگ کرے،پھانسی پرلٹکائے،لاشیں نہ دے،تحریک نہیں رکےگی۔

مشعال ملک کا کہنا تھا کہ شہید محمد افضل گورو کو بھارتیوں کے اجتماعی ضمیر کو مطمئن کرنے کا مفروضہ باندھ کر تختہ دار پر لٹکایا گیا اور انہوں نے مسکراتے ہوئے تختہ دار کو چوم لیا لیکن باطل و ظالم کے سامنے سرتسلیم خم نہیں کیا۔

مزید پڑھیں : افضل گرو کی برسی پر مقبوضہ کشمیر میں ہڑتال

خیال رہے کشمیر کی آزادی کے لیے جدوجہد کرنے کے جرم میں بھارت کے ہاتھوں شہادت پانے والے افضل گروکی برسی آج منائی جارہی ہے، اس موقع پر مقبوضہ وادی میں مکمل ہڑتال ہے، کاروباری مراکز، تعلیمی ادارے، ٹرانسپورٹ مکمل طور پر بند ہے۔

بھارت نے محمد افضل گورو کو نوفروری دوہزارتیرہ کو جد وجہدآزادی میں انکے بھرپورکردار کی پاداش میں نئی دلی کی بدنام زمانہ تہاڑ جیل میں پھانسی دے کر میت جیل کے احاطے میں دفن کر دی تھیں۔

برسی پر مقبوضہ وادی سمیت دنیا بھر میں آباد کشمیری شہید کےجسد خاکی کو کشمیریوں کے حوالے کرنے کے مطالبہ کریں گے، اس سلسلے میں لالچوک سری نگرپر احتجاج ہوگا، جبکہ اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انتونیو گوتیرس کے نام ایک یاد داشت بھی روانہ کی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں