The news is by your side.

Advertisement

بھارت دہشت گرد ملک ہے،مشال ملک

اسلام آباد : حریت پسند رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشال ملک نے بھارت کو دہشت گرد ملک قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ بھارت کئی دہائیوں سے مقبوضہ کشمیر میں دہشت گردی کررہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق مشال ملک اسلام آباد میں پریس کانفرنس سے خطاب کر رہی تھیں اُن کا کہنا تھا کہ بھارت پاکستان پر جنگ مسلح کرنا چاہتا ہے تاکہ مسئلہ کشمیر دنیا کی نظروں سے اوجھل رہے۔

مشال ملک نے میٰڈیا سے گفتگو کے دوران اپنے شوہر اور حریت پسند رہنما یاسین ملک کی گرفتاری اور تشدد کے حوالے سے تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ کو بھارتی فوج کی جانب سے یاسین ملک کو سخت مظالم کا نشانہ بنایا جا رہا ہے انہیں چھ دن تک پانی نہیں پلا یا گیا اور جس جگہ پر انہیں رکھا گیا ہے وہ انتہائی تنگ اورگندی ہے۔

انہوں نے بتا یا کہ یاسین ملک سے ان کی والدہ تک کو بھی نہیں ملنے دیا جا رہا ہے حالانکہ اس دوران یاسین ملک کی طبیعت خراب ہوئی تو بھارتی فوج انہیں ہسپتال لے گئی جہاں ڈاکٹروں نے کہاکہ ان کی حالت تشویشناک ہے ،انہیں فوری طورپر آئی سی یو میں رکھنا پڑے گا لیکن بھارتی فوج دوبارہ انہیں اپنے ساتھ واپس جیل میں لے گئی۔

مشال ملک نے بھارتی حکام سے سوال کیا کہ کیا یاسین ملک دہشت گرد ہیں وہ ایک سیاسی رہنما ہیں لیکن انہیں ایسے قید کیا گیا ہے،جیسے وہ دہشت گرد ہیں ان کے ساتھ عادی مجرموں جیسا سلوک کیا جا رہا ہے۔

مشال ملک نے کہا کہ معصوم کشمیر کئی دہائیوں سے آزادی مانگ رہے ہیں لیکن ابھی تک دنیا نے اس طرف توجہ نہیں دی ،امریکی اخبارات میں کشمیری جدو جہد کو مقامی لکھا جا رہا ہے ،بین الاقوامی دنیا اب مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کا نوٹس لے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ برہانی وانی کی شہادت کے بعد اس تحریک کا جذبہ بڑھتا جا رہا ہے،سو سے زائد لوگ شہید ہو گئے،ہزاروں کشمیری بینائی سے محروم ہوگئے ہیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں