The news is by your side.

Advertisement

دنیا بھارت کو کشمیر میں خون کی ہولی کھیلنے سے روکے، مشال ملک

اسلام آباد : حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشال ملک نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں ہر جگہ ایک خوف ناک خاموشی ہے ، مقبوضہ کشمیر میں بڑے پیمانے پر قتل عام کا منصوبہ بنایاجا رہا ہے ، دنیا بھارت کو کشمیر میں خون کی ہولی کھیلنے سے روکے۔

تفصیلات کے مطابق حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشال ملک نے اپنے بیان میں کہا کشمیر میں ریڈ الرٹ پر حالات خراب ہیں، یاسین ملک کو21فروری کو ہماری شادی کی سالگرہ پر حراست میں لیا گیا، وہ تہاڑ جیل میں 4ماہ سے ڈیتھ سیل میں ہیں، یاسین ملک قید تنہائی میں ہیں ، ہائی ولٹیج بلب لگایا ہوا ہے۔

مشال ملک کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیرمیں اس وقت کوئی قانون نہیں ، کٹھ پتلی انتخابات کرائےجاتے ہیں، بھارت جنیوا کنونشن کی خلاف ورزی کر رہا ہے، مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج اورفضائیہ کی نفری بڑھا دی گئی ہے اور بیوروکریسی کو کھلی چھٹی دے دی گئی ہے۔

حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ نے کہا مقبوضہ کشمیر میں ہر جگہ ایک خوف ناک خاموشی ہے ، جب بھی کوئی دہشت گردی ہوتی تو پاکستان پرالزام ڈالتے ہیں، یاسین ملک کوگنداکھانا مل رہاہے،پانی تک نہیں دیا جاتا ، بھارت کی یاسین ملک کو مارنے کی کافی سالوں سے تیاری ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ بھارتی حکومت آئین سےآرٹیکل 35 اے کا خاتمہ چاہتی ہے، پلوامہ کو بنیاد بنا کر بھارت نے جنگ مسلط کرنے کی کوشش کی، بھارتی عزائم کو بنیاد بنا کر پاکستان کو سلامتی کونسل میں جانا چاہیے۔

مشال ملک نے کہا بھارتی عزائم خطے میں جنگ کا ماحول پیدا کر رہے ہیں، بھارت مقبوضہ کشمیر میں فوج کی 28 ہزار تازہ دم نفری بھجوا رہا ہے، وادی میں انٹرنیٹ سروس بند،قائدین کونظر بند کردیا گیا ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا مقبوضہ کشمیر میں بڑے پیمانے پر قتل عام کا منصوبہ بنایاجا رہا ہے، مقبوضہ وادی کو فوجی چھاؤنی میں تبدیل کردیا گیا ہے، مقبوضہ کشمیر سے سیاحوں اور زائرین کونکلنے کا حکم دیا گیا ہے

یاسین ملک کی اہلیہ نے کہا دنیا بھارت کو کشمیر میں خون کی ہولی کھیلنے سے روکے، کشمیری کسی صورت آزادی کے حق سے دستبردار نہیں ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں