The news is by your side.

Advertisement

وہ غلطیاں جو آپ کے اسمارٹ فونز کو برباد کر سکتی ہیں

اسمارٹ فونز ہماری زندگیوں کا ایک لازمی حصہ بن چکے، صبح بیدار ہونے سے لے کر دوستوں، خاندان اور ساتھیوں سے جوڑے رکھنے اور آپ کی قیمتی یادوں کو محفوظ کرنے تک سب کچھ یہ موبائل ڈیوائسز ہی کرتے ہیں۔

اس میں کوئی شک نہیں کہ صارفین اس ‘زندگی بدلنے والے’ ڈیوائس کو زیادہ سے زیادہ دیر تک آسانی سے چلانا چاہتے ہیں،اس مقصد کو حاصل کرنے کے لیے صارفین کو روزمرہ کی کچھ ایسی عادات کو جاننا اور ان سے بچنا چاہیے جو فون کی عمر کو متاثر کرتی ہیں۔

اس مقصد کو حاصل کرنے کے لیے صارفین کو روزمرہ کی کچھ ایسی عادات کو جاننا اور ان سے بچنا چاہیے جو فون کی عمر کو متاثر کرتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: آئی فون کے شوقین افراد کے لئے بڑی خبر

یہاں ہم اسمارٹ فون کے حوالے سے کی جانے والی سب سے عام اور بڑی غلطیوں کی نشاندہی کرنے جارہے ہیں۔

غلط چارجر کا استعمال

اکثر صارفین کو یہ غلط فہمی ہے کہ تمام چارجرز ایک جیسے ہوتے ہیں، ان کے خیال میں کوئی بھی چارجر اس وقت تک ٹھیک کام کرے گا جب تک کہ کیبل کا کنیکٹر ان کے فون میں فٹ ہوجائے۔حقیقت یہ ہے کہ سستے چارجرز نہ صرف آگ اور شارٹ سرکٹ کا خطرہ پیدا کرتے ہیں، بلکہ آپ کے اسمارٹ فون کی عمر کو مختصر اور طویل مدتی نقصان پہنچا سکتے ہیں۔

 گوگل پلے اسٹور کے علاوہ دیگر ذرائع سے ایپس ڈاؤن لوڈکرنا

ماہرین ان آفیشل ذرائع اور تھرڈ پارٹی ایپ اسٹورز سے دور رہنے کا مشورہ دیتے ہیں کیونکہ ان ذرائع سے ایپلی کیشنز ڈاؤن لوڈ کرنے سے ڈیوائسز میں میلویئر اور نقصان دہ ایپس بھی ڈاؤن لوڈ ہوسکتی ہیں، یہ نقصان دہ ایپس ڈیوائسز کو وائرس اور اسپائی ویئر سے متاثر کر سکتی ہیں جو صارفین کی ذاتی معلومات، پاس ورڈز اور یہاں تک کہ بینکنگ کی تفصیلات بھی چرا سکتی ہیں۔

اینڈرائید او ایس اور سیکیورٹی اپ ڈیٹس ڈاؤن لوڈ نہ کرنا

موبائل برانڈز باقاعدگی سے موبائل اینڈرائید او ایس کے لیے سافٹ ویئر کے ساتھ ساتھ سیکیورٹی اپ ڈیٹس کا اشتراک کرتے رہتے ہیں،اگرچہ ان میں سے کچھ اہم ہیں کیونکہ وہ آپ کی ڈیوائس میں نئی خصوصیات اور ڈیزائن لاتی ہیں، دیگر سیکیورٹی اپ ڈیٹس ہیں جو فون کو بدنیتی پر مبنی ایپس اور اسی طرح کے دیگر خطرات سے بچاتی ہیں

عوامی وائی فائی نیٹ ورکس کا استعمال

عوامی وائی فائی نیٹ ورکس سستے اور رسائی میں آسان ہیں، تاہم، یہ نیٹ ورکس ایک بڑا سیکیورٹی رسک ہو سکتے ہیں، ہیکرز اور برے عناصر جو ان نیٹ ورکس سے بھی جڑے ہوئے ہیں عوامی وائی فائی نیٹ ورکس پر بھیجی گئی معلومات کو آسانی سے دیکھ سکتے ہیں۔

اینڈرائیڈ فون پر پرانی ایپس کا استعمال

کچھ صارفین ان نوٹیفیکیشنز کو ناپسند کر سکتے ہیں جو انہیں بتاتی ہیں کہ مخصوص ایپس کے لیے ایک نئی سافٹ ویئر اپ ڈیٹ دستیاب ہے، یاد رکھیں کہ یہ اپ ڈیٹس بہت اہم ہیں اور ان کو نظر انداز کرنے سے آپ کے آلات میلویئر حملوں کا شکار ہو سکتے ہیں، یہ اپ ڈیٹس کچھ ایسے بگز بھی ٹھیک کرتی ہیں جو آپ کے ہینڈ سیٹ کی خرابی کا سبب بن سکتے ہیں یا آہستہ کارکردگی کا مظاہرہ کر سکتے ہیں۔

ڈیوائس کو جیل بریک یا روٹنگ کرنا

آپ کے آئی او ایس یا اینڈرائیڈ ڈیوائسز کو بالترتیب جیل بریک کرنا اور روٹ کرنا غیر قانونی نہیں ہے، تاہم ان کے اسٹاک کی اسکن پر چلنے والے ڈیوائس میں زیادہ حفاظتی تحفظات ہوتے ہیں جو صارفین کو فون کے آپریٹنگ سسٹم کے کچھ اہم حصوں تک رسائی سے روکتے ہیں۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں