The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی عوام کی تکلیفوں کا مداوا کرنے کے لیے موبائل ایپ ’مرہم‘ آگئی

کراچی: انسانیت کی خدمت کے لیے کوشاں پاکستانی نوجوانوں نے ٹیکنالوجی کی دنیا میں ایک ایسا کارنامہ انجام دیا ہے جو کہ ہر پاکستانی کے زخموں کا مرہم بن رہا ہے۔

پاکستان ایک ایسا ملک ہے جہاں کئی مریض آگاہی اور ڈاکٹروں تک رسائی نہ ہونے کے سبب بعض ایسی بیماریوں میں بھی زندگی کی بازی ہارجاتے ہیں جن کاعلاج اگر بروقت کر لیا جائے تووہ اس قدرسنگین نہیں ہوتیں۔ گلی کوچوں میں بیٹھے عطائی ڈاکٹر بھی معاشرے کی تکلیف بڑھانے میں اپنا بھرپور حصہ ڈالنے میں پیش پیش ہیں۔

شہریوں کے انہی مسائل کو پیش نظر رکھتے ہوئے پاکستانی نوجوانوں کے ایک گروہ نے ’مرہم‘ کے نام سے ایک مفت آن لائن کمیونٹی اور موبائل ایپ تشکیل دی ہے جہاں ملک بھر کے قابل اور نامور ڈاکٹر نہ صرف مریضوں کی رہنمائی کے لیے مفت مشورے فراہم کرتے ہیں بلکہ موبائل فون کے ذریعے ڈاکٹروں سے اپائنٹمنٹ بھی لیا جاسکتا ہے۔

یہی نہیں بلکہ اگر مریض کسی بیماری کے سلسلے میں ماہر ڈاکٹر کی تلاش میں سرگرداں ہیں تو مرہم کی موبائل ایپ کے ذریعےمحض بیماری کے نام سے ہی آپ اپنے قریبی علاقے میں اس مخصوص مرض کے ماہر کو تلاش کرسکتے ہیں اور ان کا اپائنٹمنٹ بھی حاصل کرسکتے ہیں۔

مرہم اس کام کے لیے کسی قسم کے کوئی چارجز نہیں لیتی، یہ ایپ اینڈرائیڈ اور آئی فون دونوں کے لیے موجود ہے اور مرہم کی ویب سائٹ سے مفت ڈاؤن لوڈ کی جاسکتی ہے۔

مرہم کا آغاز ایک فیس بک پیج کے ذریعے ہوا جسے ملک کے طول و عرض میں موجود ڈاکٹروں نے بے پناہ سراہا جس کے بعد مرہم اب ڈاکٹروں اور مریضوں کے درمیان رابطے کی پاکستان کی سب سے بڑی آن لائن کمیونٹی کی شکل اختیار کرتی جارہی ہے۔

dddd

ابتدا میں مرہم کی ٹیم کو نامساعد حالات اور مالی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا لیکن اب یہ کمیونٹی دکھی انسانیت کے غموں کو دور کرنے کے لیے کوشاں ہیں، آپ بھی اپنے دوستوں کو مرہم ڈاؤن لوڈ کرنے کا مشورہ دیں کہ آپ کا ایک مشورہ کسی کی زندگی میں صحت کی بہاریں لا سکتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں