The news is by your side.

Advertisement

ریلوے میں ای ٹکٹنگ کے لیے موبائل ایپ متعارف

لاہور : پاکستان ریلوے نے ای ٹکٹنگ کے لیے موبائل ایپ متعارف کروا دی، اب ریلوے کے مسافر اسمارٹ فون کے ذریعے بھی ٹکٹ بک کرا سکیں گے، خواجہ سعد رفیق نے کہا ہے کہ ٹرینوں میں ایڈوانس بکنگ کو فروغ دینے کے لیے باقاعدہ حکمتِ عملی مرتب کی جائے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے کہا ہے کہ اکیسویں صدی میں ریل کے نظام کو انیسویں اور بیسویں صدی کے مطابق نہیں چلایا جاسکتا، یہ صدی انٹرنیٹ اور موبائل ٹیکنالوجی کی صدی ہے، ہمیں اپنے مسافروں کو جدید دورکے تقاضوں کے مطابق سہولتیں فراہم کرنا ہوں گی۔

وہ ریلوے ہیڈکوارٹرزمیں پاکستان ریلویز میں انفارمیشن ٹیکنالوجی کے استعمال میں فروغ کے حوالے ایک اجلاس کی صدارت کررہے تھے۔ خواجہ سعد رفیق کا کہنا تھا کہ پاکستان ریلوے کی آفیشل کی ایپ گوگل اسٹور پر دستیاب ہے، اوقات کار، ٹریول، ٹکٹس، ہیلپ لائن، فریٹ اور فیڈ بیک کی آپشنز موجود ہیں۔

انہوں نے کہا کہ آئن لائن سروس سنگ میل کی حیثیت رکھتا ہے۔ 48 ٹرینیں جن کی ریزویشن ای ٹکٹنگ پرآ چکی ان کے موبائل فون پر ٹکٹ بک کروائے جا سکتے ہیں۔ کسی بھی جگہ پر ٹکٹ بک کروا ئی جائے اس کے کوئی چارجز نہیں ہے۔

یو بی ایل اکاﺅنٹ سے بھی بکنگ ہو سکتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ جن کے پاس اسمارٹ فون نہیں ہوگا ان کے لئے کال سنٹرز کا اجرا ء کیا جائے گا، موبائل ایپ کو نئی ٹیکسی سروس سے جوڑا جائے گا تاکہ ٹرین تک آنے میں مشکلات نہ ہوں۔

وفاقی وزیر ریلویز خواجہ سعد رفیق نے ٹکٹ گم ہونے کی صورت میں متبادل طریقہ کار وضع کرنے کی بھی ہدایت کی اور کہا کہ اس سلسلے میں فول پروف طریقہ کار اپنانے میں عوام کی مشکلات کے ازالے کو پہلی ترجیح کے طور پر رکھا جائے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں