The news is by your side.

Advertisement

موبائل فون سات مہینے سے پیٹ میں، حیرت انگیز آپریشن کی تصاویر وائرل

قاہرہ : مصر کے شہر قاہرہ کے قریبی قصبے میں گذشتہ دنوں ایک دلچسپ مگر حیرت انگیز واقعہ سامنے آیا ہے۔ مصر کے ذرائع ابلاغ کے مطابق ایک دیہاتی نے دوستوں کے ساتھ بیٹھے مذاق مذاق میں موبائل فون نگل لیا تھا۔

یونیورسٹی ہسپتال کے ڈاکٹر محمد الجزار نے واقعہ کی تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ حسن رشاد نامی مریض کی عمر 28 سال ہے اور وہ قریبی دیہی علاقے القیوبیہ کا رہنے والا ہے۔

یہ شخص سینے اور پیٹ میں شدید تکلیف کی شکایت لے کر ہسپتال آیا تو اس کا مکمل چیک اپ کیا گیا، ایکسرے کرنے کے بعد موبائل فون کی موجودگی کا پتہ چلا۔

دریافت کرنے پر مریض نے بتایا کہ اس نے سات مہینے قبل دوستوں کےکہنے پر یہ موبائل نگل لیا تھا۔ اس کا خیال تھا کہ قے آنے سے موبائل فون واپس باہر نکل آئے گا مگر ایسا نہیں ہوا اور اس نے خوف اور شرمندگی کے باعث اہل خانہ سے اس کا ذکر بھی نہیں کیا ہسپتال میں ڈاکٹروں کی ٹیم نے دو گھنٹے طویل اور کامیاب آپریشن کر کے پیٹ سے موبائل فون  نکال لیا ہے۔

ڈاکٹر کا کہنا ہے کہ مریض کی قسمت اچھی ہے کہ موبائل کی بیٹری پیٹ میں تحلیل نہیں ہوئی ورنہ بیٹری کے اندر موجود کاربن کے زہرآلود ہونے کے باعث اس کی جان کو خطرہ لاحق ہو سکتا تھا۔ مریض تاحال ہسپتال میں داخل ہے اور تیزی سے صحت یاب ہو رہا ہے۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں