The news is by your side.

Advertisement

بھارت میں جنونیت بے قابو، موبائل چوری کے شبے میں بے گناہ نوجوان قتل

مالدہ : بھارتی ریاست مغربی بنگال میں ایک 22 سالہ نوجوان کو موبائل چوری کرنے کے شبے میں مار مار کر موت کی نیند سلادیا گیا، پولیس نے دو ملزمان کو گرفتار کرکے مقدمہ درج کرلیا۔

اس حوالے پولیس کا کہنا ہے کہ واقعہ گزشتہ شب انگلش بازار تھانے کے علاقے کمالبری گاؤں میں پیش آیا، ابتدائی تفتیش کے دوران معلوم ہوا ہے کہ مقتول اسماعیل شیخ پر حضرت علی نامی شخص کا موبائل فون چوری کرنے کا الزام تھا اور بدھ کی رات پہلی بار اسے مارا پیٹا گیا۔

انسپکٹر انچارج مدن موہن رائے کا کہنا تھا کہ جمعرات کی رات نوجوان پر چاقو سے وار کیا تھا جس سے وہ معمولی زخمی ہوگیا، جمعہ کی رات گاؤں کے لوگوں نے رسی سے باندھ کر پیٹا، پولیس کی ایک ٹیم نے موقع پر پہنچ کر اسے تشویشناک حالت میں مالدہ میڈیکل اسپتال میں داخل کرایا جہاں دوران علاج وہ چل بسا۔

پولیس نے میڈیا کو بتایا کہ نعش پوسٹ مارٹم کے لئے بھیج دی گئی ہے اور مزید تفتیش جاری ہے۔ پولیس کے مطابق نوجوان کے قتل میں ملوث دوملزمان کو گرفتار کرکے مقتول کے بھائی کی مدعیت میں مقدمہ درج کرلیا گیا ہے۔

انسپکٹر رائے نے مزید کہنا تھا کہ پولیس اس بات کی بھی تحقیقات کر رہی ہے کہ کورونا وائرس کے پھیلاؤ پر قابو پانے کے لئے لگائے گئے لاک ڈاؤن کے دوران گاؤں والے کس طرح جمع ہوئے اس کیخلاف بھی کارروائی کی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں