The news is by your side.

Advertisement

کون لوگ ہیں جو موبائل فون کے بغیر نہیں رہ سکتے؟ سروے رپورٹ

ہماری زندگی میں موبائل فون کا استعمال اس قدر سرائیت کرچکا ہے کہ اس کے بغیر لوگوں کی بڑی تعداد خود کو ادھورا محسوس کرتی ہے لیکن ایسا سب کے ساتھ نہیں60فیصد صارفین اس عادت میں مبتلا ہیں۔

حالیہ دنوں میں کی گئی ایک تحقیق سے یہ معلوم ہوا ہے کہ10میں سے چھ افراد ایک دن سے زیادہ موبائل کے بغیر نہیں رہ سکتے۔

دو  ہزار اسمارٹ فون صارفین پر کیے جانے والے ایک سروے میں محققین کو معلوم ہوا کہ10 میں سے تین افراد اپنا فون لیے بغیر گھر سے نہیں نکلتے،۔

Smartphone Addiction - HelpGuide.org

سروے کے مطابق 13 فیصد افراد اپنی ڈیوائس راستے کی تلاش کے لیے استعمال کرتے ہیں جبکہ 16 فیصد اپنی ڈیوائسز کو آئینے کے طور پر استعمال کرتے ہیں۔

68فیصد افراد اپنے اسمارٹ فونز کو تصاویر کھینچنے کے لیے استعمال کرتے ہیں جبکہ 64 فیصد وقت دیکھنے کے لیے اور62 فیصد افراد اسمارٹ فون کا استعمال موسم کے متعلق جاننے کے لیے کرتے ہیں۔

Smartphones: Average Indian spends over 1800 hours a year on their  smartphone: Vivo-CMR study, Marketing & Advertising News, ET BrandEquity

سروے میں یہ بات بھی سامنے آئی کہ27 فیصد افراد اپنی منزل پر پہنچنے کے لیے مکمل طور پر اپنے اسمارٹ فون پر انحصار کررہے ہوتے ہیں جبکہ 35 فیصد افراد نے یہ اعتراف کیا کہ انہوں نے کبھی چَھپے ہوئے نقشے کا استعمال نہیں کیا۔

تحقیق سے یہ بھی معلوم ہوا کہ12 فیصد افراد نے اس بات کا اعتراف کیا کہ ان کے فون کی بیٹری جب ختم ہو رہی ہوتی ہے تو انہیں شدید فکر لاحق ہوجاتی ہے۔

Best selfie camera phone 2022: 5 phones with amazing front-facing cameras

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق سروے میں55فیصد سے زائد افراد کا کہنا تھا کہ بیٹری کا ختم ہونا ان کے لیے ڈراؤنے خواب کی طرح ہے، غیر ، ایک شخص دن میں کم از کم دو بار فون چارج کرتا ہے تاکہ اس مسئلے کا شکار نہ ہو۔

Comments

یہ بھی پڑھیں