The news is by your side.

Advertisement

جلوس 12 ربیع الاول، موبائل سروس بند، ڈبل سواری پر پابندی، سیکیورٹی پلان تیار

اسلام آباد : کراچی، راولپنڈی اور لاہور میں 12 ربیع الاول کی مناسبت سے جلسوں اور جلوسوں کے لیے سیکیورٹی پلان ترتیب دے دیا گیا ہے جب کہ شہر قائد میں صبح 8 بجے سے رات 10 بجے تک موبائل سروس بند رہے گی.

تفصیلات کے مطابق 12 ربیع الاول کی مناسبت ملک بھر میں محافل میلاد و نعت خوانی کی روح پُرور تقریبات منعقد کی جاتی ہیں جس کے لیے وفاقی اور صوبائی حکومتوں نے انتظامات مکمل کرلیے ہیں جب کہ کئی شہروں میں موبائل فون سروس بھی بند رہے گی.

صوبائی وزرات داخلہ سندھ نے کراچی، حیدرآباد، سکھر اور میر پورخاص میں موبائل فون سروس پر پابندی عائد کرنے کی سفارش کی تھی جسے قبول کرلیا گیا چنانچہ ان شہروں میں صبح آٹھ بجے سے رات دس بجے تک موبائل سروس بند رہے گی.

جب کہ شہر قائد کراچی میں نکلنے والے جلوسوں کی سیکیورٹی کے لیے گذر گاہوں پر سندھ پولیس کے 23 ہزار سے زائد اہلکار تعینات کیئے جائیں گے جب کہ مرکزی جلوس کی گذر گاہوں پر تقریباً 5 ہزار پولیس افسران و اہلکار تعینات ہوں گے.

جب کہ بم ڈسپوزل کی جانب سے جلوس کے راستوں کی جانچ پڑتال کی جائے گی اور کلیئر قرار دینے کے بعد پولیس تعینات کردی جائے گی جب کہ کسی ناخوشگورا واقعہ سے نمٹنے کے لیے اونچی عمارتوں پر اسنائپرز بھی موجود ہوں گے اور مرکزی پوائنٹس پر ایمبو لینسز اور فائر برگیڈ کی گاڑیاں بھی موجود ہوں گی.

دوسری جانب پنجاب سیف سٹیز اتھارٹی نےعید میلاد النبیﷺ کے سلسلے میں سیکیورٹی پلان جاری کردیا ہے جس کے تحت سی سی ٹی وی کیمروں کی مدد سے 24 گھنٹے جلوس کی مانیٹرنگ کی جائے گی جس کے لیے 3 آپریشنل کمانڈرز، 2 سینئرسپروائزر، 9 سپروائزر مسلسل3 شفٹوں میں ڈیوٹی انجام دیں گے.

دوسری جانب راولپنڈی انتظامیہ نے وزرات داخلہ پنجاب کو کل موبائل فون سروس بند رکھنے کی تجویز بھیجوادی ہے تاہم اب تک اس حوالے سے کوئی نوٹیفیکیشن جاری نہیں کیا گیا ہے.

بلوچستان اور خیبر پختونخواہ میں سیکیورٹی پلان ترتیب دے دیا گیا ہے اور پولیس نفری کی تعیناتی اور ضابطہ اخلاق کو حتمی شکل دے دی گئی ہے جب کہ کوئٹہ میں ڈبل میں سوار پر عائد کردی گئی ہے اور بلوچستان حکومت نے موبائل سروس کو صبح 8 بجے سے رات 10 بجے تک بند کرنے کی بھی سفارش کررکھی ہے.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں