The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: بریسٹ کینسر کی تشخیص کے لیے موبائل یونٹس قائم

ریاض: سعودی عرب میں چھاتی کے کینسر کی تشخیص کے لیے موبائل یونٹس قائم کردیے گئے جن میں طبی معائنے اور میمو گرافی کی سہولیات موجود ہیں۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق ادارہ امور صحت طائف کی جانب سے بریسٹ کینسر کی قبل از وقت تشخیص کے لیے موبائل یونٹ کی سہولت فراہم کردی گئی۔

ریجنل امور صحت کے ادارے کی جانب سے بریسٹ کینسر کی بروقت تشخیصی مہم کے سلسلے میں موبائل یونٹ کی سہولت فراہم کی گئی ہے تاکہ اس یونٹ کے ذریعے زیادہ سے زیادہ خواتین مستفید ہوسکیں۔

موبائل یونٹ کے لانچنگ پروگرام سے خطاب کرتے ہوئے ریجن ڈائریکٹر صحت سعد القحطانی کا کہنا تھا کہ آگاہی پروگرام کا مقصد معاشرے میں اس شعور کو اجاگر کرنا ہے کہ کینسر لاعلاج مرض نہیں تاہم ضروری ہے کہ اس کی تشخیص ابتدائی مرحلے میں کرلی جائے۔

موبائل یونٹ کے طریقہ کار کی وضاحت کرتے ہوئے ڈاکٹر احمد المالکی نے بتایا کہ یونٹ مختلف مقامات پر موجود ہوگا جہاں آنے والی خواتین کی رجسٹریشن کرنے کے بعد ان کا طبی معائنہ کیا جائے گا بعد ازاں ضرورت پڑنے پر میمو گرافی کی جائے گی جس کی سہولت بھی اسی موبائل یونٹ میں فراہم کی گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ طبی معائنے اور میمو گرافی رپورٹ موبائل نمبر پر فراہم کردی جائے گی، اگر مزید علاج کی ضرورت ہو تو مریضہ کو متعلقہ طبی ادارے میں جانے کی ہدایت کی جائے گی جہاں ان کا باقاعدہ علاج کیا جائے گا۔

ڈاکٹر المالکی نے مزید کہا کہ یاد رکھیں کینسر کی ابتدائی مرحلے میں تشخیص سے علاج بہت آسان ہو جاتا ہے۔

دوسری جانب ادارہ امور صحت کے ڈائریکٹر کا کہنا ہے کہ وزارت صحت کی جانب سے شہریوں اور غیر ملکیوں کی صحت کو مدنظر رکھتے ہوئے ہر ممکنہ سہولتیں فراہم کی جاتی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں