The news is by your side.

Advertisement

ماڈل کسٹمز کلیکٹریٹ نے ایف بی آر ٹیکسز کے اہداف پورے کرلیے

اسلام آباد : ماڈل کسٹمز کلیکٹریٹ اسلام آباد نے ایف بی آر ٹیکسز کے اہداف پورے کرلیے، اعلامیہ میں کہا گیا ہے کہ مجموعی طور پر22ارب70کروڑ سےزائد ٹیکسز اکٹھے کیے۔

تفصیلات کے مطابق کسٹمز کلیکٹریٹ نے جولائی تا مئی2018-19کے تمام ٹیکسز کا ہدف پورا کرلیا، ایف بی آر کی جانب سے18ارب 86 کروڑ روپے ہدف مقرر کیا گیا تھا، ماڈل کسٹمز کلیکٹریٹ نے22ارب70کروڑ سےزائد ٹیکسز اکٹھے کیے۔

اعلامیہ کے مطابق ماڈل کسٹمز کلیکٹریٹ نے ہدف سے3ارب83کروڑ زیادہ ٹیکسز جمع کیے، مئی میں کسٹم ڈیوٹی کے82کروڑ ایک لاکھ سے زائد روپے جمع کیے۔ ایف بی آر کی جانب سے مئی کیلئےہدف 56 کروڑ 4 لاکھ روپے مقررکیا گیا تھا۔

جبکہ ایم سی سی کو مئی کا سیلز ٹیکس کا ہدف66کروڑ دو لاکھ روپے کا دیا گیا تھا، اعلامیہ میں مزید کہا گیا ہے کہ مئی میں ایک ارب11کروڑ روپے سے زائد کا ریونیو اکٹھا کیا گیا۔

اعلامیہ  کے مطابق جولائی تا مئی2018-19میں68 کروڑ23 لاکھ کسٹم ڈیوٹی کا ہدف تھا، جولائی تا مئی 7 ارب 43 کروڑ روپے سے زائد ٹیکسز جمع کیے گئے، سیلزٹیکس کاہدف 77 کروڑ 70 لاکھ روپے تھا، ایک ارب سے زائد کا ریونیو اکٹھا کیا۔

اس حوالے سے ڈپٹی کلیکٹر کسٹم مریم خالد کا کہنا ہے کہ کسٹم کلکٹریٹ نے ہیروئن، نشہ آور گولیوں کی اسمگلنگ کی کوشش ناکام بنائی،23کروڑروپے سے زائدمالیت کی گاڑیاں اور دیگر اشیاضبط کیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں