The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب میں طلباء کے لیے جدید ٹرانسپورٹ سروس

ریاض: سعودی عرب میں اسکولوں کو ٹرانسپورٹ فراہم کرنے والی کمپنی نے امتحانات کے دوران اسکولوں کو جدید ٹرانسپورٹ خدمات فراہم کرنے کی تیاری مکمل کرلی۔

تفصیلات کے مطابق سعودی وزارت تعلیم کے تحت چلنے والے اسکولوں 18 ہزار اسکولوں کے 12 لاکھ طلباء وطالبات سعودی کمپنی کی جانب سے فراہم کی جانے جدید ٹرانسپورٹ کی سہولت سے مستفید ہوسکیں گے۔

ایجوکیشن ہولڈنگ کمپنی کی جانب سے 25 ہزار گاڑیاں فراہم کی جائیں گی جس کے لیے 28 ہزار ڈرائیور، تکنیکی ماہرین، سپروائزر اور انتظامیہ کے کارکنوں کی خدمات حاصل کی گئی ہیں۔

سعودی وزارت تعلیم کو ٹرانسپورٹ فراہم کرنے والی کمپنی نے طلباء کو محفوظ اور آرام دہ سفری سہولیات کو یقینی بنانے کے لیے سعودی عرب میں اپنے زیر انتظام چلنے والی 6 ہزار 651 بسوں کی حفاظتی جانچ پڑتال کی ہے۔

ایجوکیشن ہولڈنگ کمپنی نے طلباء، والدین اور ڈرائیوروں کو حفاظتی انتظامات متعارف کروانے کی آگہی مہم کے لیے تربیتی نشست کا اہتمام کیا ہے جس میں سیکیورٹی اقدامات میں اضافے کے بارے میں بتایا جائے گا۔

سعودی عرب میں 15 ہزار اسکولوں کے 10 لاکھ سے زیادہ طلباء کو سفری سہولتیں فراہم کرنے کے لیے 50 ہزار مختلف گاڑیاں موجود ہیں۔ اسکول بسوں کے لیے نئی ٹیکنالوجی تیار کرنے کے متعدد پائلٹ منصوبوں پر بھی کام کیا جا رہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں