site
stats
پاکستان

وزیرِاعظم نواز شریف کی سالگرہ، مودی کی بھی مبارک باد

اسلام آباد : بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے پاکستانی وزیراعظم پاکستان محمد نواز شریف کو ان کی سالگرہ کے موقع پر مبارک باد دیتے ہوئے نیک تمناؤں کا اظہار کیا ہے۔

بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے سماجی رابطے کی ویب سائیٹ ٹیوٹر پر اپنے ایک پیغام میں وزیراعظم پاکستان میاں محمد نواز شریف کے 61 ویں سالگر کے موقع پر مبارک دیتے ہوئے نیک تمناؤں کا اظہار کیا ہے۔

بھارتی وزیراعظم مودی نے اپنے میں پیغام میں تحریر کیا ہے کہ وزیرِاعظم پاکستان میاں محمد نواز شریف کی درازی عمر اور صحت مند زندگی کے لیے دعا گو ہوں۔

nawaz-dadi-post-2

وزیراعظم پاکستان کی صاحبزادی مریم نواز شریف نے بھی سماجی رابطے کی ویب سائیٹ پر اپنے والد کی سالگرہ کے حوالے سے گھر میں کی گئی تصاویر کو شائع کیا اور کہا کہ میری دادی نے والد کی 66ویں سالگرہ منائی اور دعائیں دیں.

خیال رہے وزیراعظم پاکستان نواز شریف آج اپنی 66 ویں سالگرہ سادگی سے منا رہے ہیں، مسلم لیگ ن کے کارکنان اور رہنماؤں نے مختلف شہروں میں سالگرہ کی تقریبات منعقد کرتے ہوئے اپنے قائد کی سالگرہ کا جشن منایا ، کیک کاٹا اور بچوں میں تحائف پیش کئے۔

nawaz-dadi-post-3

واضح رہے وزیراعظم پاکستان نواز شریف 25 دسمبر 1949 کو لاہور میں پیدا ہوئے، معروف اور کامیاب کاروباری گھرانے میں پیدا ہونے والے نواز شریف نے 1981 میں پنجاب کے صوبائی وزیر برائے خزانہ کی ذمہ داری سنبھالی اور سیاسی میدان میں اپنا لوہا منوانا شروع کیا اور 26 سالوں میں ایک بار وزیراعلیٰ پنجاب اور تین بار وزیراعظم پاکستان کے عہدے پر فائز ہوچکے ہیں۔

nawaz-dadi-post-1

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top