بھارتی وزیرِاعظم نریندر مودی افغانستان سے قطر پہنچ گئے -
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی وزیرِاعظم نریندر مودی افغانستان سے قطر پہنچ گئے

دوحا: بھارتی وزیراعظم نریندر مودی پانچ ملکی دورے میں افغانستان کے بعد قطر پہنچ گئے ہیں،دوحا ایئرپورٹ پر اُن کا استقبال قطر کے وزیر اعظم نے کیا۔

تفصیلات کے مطابق ہندوستان کے وزیرِ اعظم نریندر مودی اپنے ’’پانچ ممالک کے دورے‘‘ کے اگلے مرحلے میں افغانستان کا دورہ مکمل کر کے قطر پہنچ گئے ہیں،جہاں وہ آج دوحا میں قطر کے وزیراعظم شیخ عبداللہ بن ناصر بن خلیفہ الثانی سے ملاقات کریں گے۔

Qatar1

ذرائع کے مطابق بھارتی وزیر اعظم مودی دوحا ائیرپورٹ سے قطر کے وزیر اعظم کے ہمراہ روانہ ہو گئے،جہاں مودی قطر کے وزیرِ اعظم کے ساتھ عشائیہ کریں گےاورایک ملاقات میں دونوں ملکوں کے درمیان جاری معاہدوں پر دستخط کریں گے۔

Qatar3

بعد ازاں بھارتی وزیر اعظم مودی نے دوحا میں بھارتی ورکرز کے کیمپ کا دورہ کیا اور اُن کے مسائل سن کر انہیں حل کرانے کی یقین دہانی کرائی۔

بھارتی وزیراعظم نریندر مودی اپنے پانچ ملکی دورے میں افغانستان اور قطر کے بعد سوئٹزر لینڈ ، امریکا اور میکسیکو کا بھی دورہ کریں گے۔

Qatar2

خطہ میں تیزی سے پیدا ہوتی سیاسی تبدیلیوں،پاک چائنا اقتصادی راہداری، پاکستان میں را ایجنٹ کی گرفتاری اور دہشت گردی کے ناقابلِ تردید شواہد کے بعد بھارت اپنی کمزور ہوتی پوزیشن کو سہارا دینے کی کوششیں کر رہاہے، مودی کے پانچ ملکی دورے کو اسی سلسلے کی کڑی کہا جارہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں