The news is by your side.

Advertisement

‘بیرون ملک سے آنے والے مسافروں کو جلد خوشخبری ملے گی’

اسلام آباد : وزیراعظم کے معاون خصوصی معید یوسف کا کہنا ہے کہ بیرون ملک مسافروں کے لیے جلد نئی پالیسی لا رہےہیں، نئی پالیسی میں بیرون ملک مسافروں کی فوری واپسی کی خوشخبری سنائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کے معاون خصوصی معید یوسف نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ ابھی بھی بیرون ملک سے آنے والوں کےٹیسٹ کر رہے ہیں، ہم ان کو 2ہفتے کے لیےقرنطینہ کا کہہ رہے ہیں، فیصلہ 2 جون کو این سی سی کےاجلاس میں کیا گیاتھا۔

معید یوسف کا کہنا تھا کہ کورونا کی مقامی ٹرانسمیشن 94 فیصد اور بیرون ملک مقیم مسافروں سے منتقلی6 فیصد ہے، بارہا کہا بیرون ملک مقیم شہریوں کا شکر گزار ہونا چاہیے، انہوں نےاپنی باری کاانتظار صبر اور تحمل سے کیا۔

معاون خصوصی نے کہا بیرون ملک مسافروں کےلیےجلد نئی پالیسی لا رہےہیں، نئی پالیسی میں بیرون ملک مسافروں کی فوری واپسی کی خوشخبری سنائیں گے، بیرون ملک سےواپس آنےوالوں میں مزدورطبقےکی تعداد زیادہ ہے، بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کاپاکستان واپس آنا ان کاحق ہے۔

یاد رہے معاون خصوصی ڈاکٹر معید یوسف نے بیرون ملک سے آنیوالے مسافروں کیلئے نئی پالیسی کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ ٹیسٹنگ کے عمل کو مزید تیز کر دیا گیا ہے، 10جون تک 20ہزار مسافروں کووطن واپس لایا جائے گا، پچھلے مرحلے کے مقابلے میں 10ہزارسے زائد مسافروں کو لایا جائے گا۔

معاون خصوصی نے کہا تھا کہ مسافروں کی آمد پر ان کا ٹیسٹ کیا جائے گا، ٹیسٹ نتائج کا انتظار کئے بغیرمسافر سیلف آئسولیشن اختیار کرسکتے ہیں ، جس کے بعد انہیں ٹریک اینڈ ٹریس سسٹم میں شامل کیا جائے گا۔

ان کا کہنا تھا کہ صوبائی حکومت مسافر کی صحت،حفاظت یقینی بنانے کیلئےاقدامات کرے ، اس پالیسی کو مزید نرم کرنے کی خوشخبری جلد دی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں