The news is by your side.

Advertisement

سعودی ولی عہد کی پسندیدہ سیریز کون سی ہے؟

ریاض: سعودی ولی عہد محمد بن سلمان نے امریکی میگزین کو انٹرویو میں اپنی پسندیدہ سیریز اور موسیقی کے بارے میں بتایا، اور یہ بھی بتایا کہ وہ انہیں دیکھنے کے لیے کیسے وقت نکالتے ہیں۔

سعودی ولی عہد محمد بن سلمان نے امریکی میگزین اٹلانٹک کے ساتھ ایک تفصیلی انٹرویو میں عالمی امور، سعودی ریاست میں اسلام کے بنیادی کردار، مملکت کے داخلی اور خارجی معاملات، ریاست کی طرف سے مذہبی انتہا پسندی کو مسترد کرنے کی پالیسی، معاشی تنوع اور دور رس سماجی اصلاحات پر کئی سوالوں کے جواب دیے۔

انٹرویو میں ولی عہد نے اپنے پسندیدہ ٹی وی سیزن اور میوزک کے بارے میں بھی بات کی۔

ولی عہد نے بتایا کہ وہ فلمیں یا ٹی وی سیریل دیکھتے ہوئے بیرونی دنیا پر نظر رکھنے کی کوشش کرتے ہیں، مثال کے طور پر ہاؤس آف کارڈز جیسی سیریز ان کے لیے مناسب نہیں ہوتی۔ فاؤنڈیشن سیریل مناسب ہے، یہ نیا سیریل ہے۔ ناقابل یقین اور حیرت انگیز ہے اور گیم آف تھرونز بھی زبردست اور شاندار ہے۔

گیم آف تھرونز میں پسندیدہ کردار کے بارے میں انہوں نے کہا کہ کہانی میں بہت سے کردار دلچسپ ہیں، یہی پہلو اس سیریل کو پرکشش بنائے ہوئے ہے، لیکن میں جو دیکھنا چاہتا ہوں وہ اس دنیا سے باہر کی چیز ہے، فینٹیسی، سائنس، سپر ہیروز، اینی میشن، مارول یا جاپانی سیریز وغیرہ۔

انہوں نے کہا کہ میں سونے سے قبل ہر دن آدھا گھنٹہ یہ کام انجام دیتا ہوں، جہاں تک ویک اینڈ کی چھٹیوں کا تعلق ہے تو اس دوران میں ورزش کرتا ہوں۔ میں ایک دن کارڈیو ایکسر سائز کرتا ہوں۔

ولی عہد نے بتایا کہ انہیں صرف ایک وجہ سے باسکٹ بال پسند ہے کیونکہ فٹبال سے انسان زخمی ہوجاتا ہے اور کبھی کبھی تین چار مہینے تک ورزش نہیں کر پاتا لہٰذا میں ایسا کوئی کھیل نہیں کھیلتا۔

اس کے برعکس باسکٹ بال محفوظ ہے، اس میں انسان خوب حرکت کرتا ہے اورزیادہ وقت متحرک رہ کر گزار سکتا ہے۔

اپنی پسندیدہ موسیقی کے بارے میں انہوں نے بتایا کہ مجھے نیا عربی میوزک پسند نہیں حالانکہ اس میں کئی چیزیں اچھی بھی ہیں، مجھے پرانی موسیقی زیادہ پسند ہے۔ میں مملکت کے مختلف علاقوں کی موسیقی سننا پسند کرتا ہوں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں