منی لانڈرنگ کیس: حسین لوائی اورطحہٰ رضا کی درخواستِ ضمانت پرسماعت -
The news is by your side.

Advertisement

منی لانڈرنگ کیس: حسین لوائی اورطحہٰ رضا کی درخواستِ ضمانت پرسماعت

کراچی: منی لانڈرنگ اورجعلی اکاؤنٹس کیس کے ملزمان حسین لوائی اورطحہٰ رضا کی جانب سے دائر کردہ درخواستِ ضمانت پر سماعت ہوئی، تفتیشی افسر نے عدالت میں کہا کہ منی لانڈرنگ کے تمام تر شواہد موجود ہیں۔

تفصیلات کے مطابق منی لانڈرنگ کیس میں دو ملزمان کی جانب سے دائر کی جانے والی ضمانت کی درخواست کے موقع پر وفاقی تحقیقاتی ادارے ( ایف آئی اے ) کے ایڈیشنل ڈائریکٹر ممتاز الحسن عدالت میں پیش ہوئے۔

منی لانڈرنگ کیس کی سماعت کے موقع پر ایف آئی اے کے ایڈیشنل ڈائریکٹرممتاز الحسن نے عدالت کو بتایا کیا کہ وائٹ کالرکرائم30 جعلی بینک اکاؤنٹس پرپھیلاہواہے، دیکھناہوگا کہ جعلی بینک اکاوئنٹس کھولنےکےمقاصد کیاتھے۔

انہوں نے اپنے دلائل میں کہا کہ ملزمان جواب دیں،جعلی اکاوئنٹس کی ضرورت کیوں پیش آئی،20ہزارلینےوالےملازمین کےاکاؤنٹس میں4،4ارب منتقل کیےگئے۔ ممتاز الحسن کا مزید کہنا تھا کہ حسین لوائی نجی بینک کےسربراہ تھے، یہ سب ان کی نگرانی میں ہوا، اومنی گروپ بھی اس اسکینڈل میں برابرکاشریک ہے۔

دوسری جانب عدالت میں تفتیشی افسر علی ابڑو نے بتایا کہ ٹھیکیداروں کاکک بیک جعلی اکاونٹس کےذریعےمنتقل ہوا ،جس پر عدالت نے استفار کیا کہ ’کیاشواہدہیں یہ رقم غیرقانونی طورپرمنتقل ہوئیں ،عدالت کومطمئن کریں جعلی اکاوئنٹس کی ضرورت کیوں پیش آئی‘‘۔

اپنے جواب میں تفتیشی افسر کا کہنا ہے کہ حسین لوائی کےموبائل سےثبوت حاصل کرلیےہیں، منی لانڈرنگ کی ساری چین جعلی اکاوئنٹس کےگردگھوم رہی ہے۔مکمل شواہدموجودہیں پیسےکہاں سےآئے اور کیسےنکالے گئے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ حسین لوائی کی گرفتاری کے بعد سیکیورٹی ایسکچینج کمیشن پاکستان نے پاکستان سیکیورٹی ایکسچینج کے بورڈ آف ڈائریکٹر کے فیصلے کو مسترد کرتے ہوئے حسین لوائی کو عہدے سے برطرف کرنےکی ہدایت اورنوٹی فکیشن جاری کیا تھا، جس کے مطابق انہیں ایس ای سی پی کے قانون 2015 کے سیکشن 12 اور انڈر سیکشن 170 عہدے سے برطرف کیے جانے کا حکم دیا گیا ہے۔

گزشتہ روز میگا منی لانڈرنگ کیس میں سابق صدر اور شریک چیئرمین پیپلز پارٹی آصف علی زرداری کے ناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کر نے کی خبریں سامنے آئیں تھیں ۔مقدمے میں شریک دیگر ملزمان میں نمرمجید،اسلم مسعود،عارف خان،نصیرعبداللہ حسین لوتھا،عدنان جاوید، عمیر،اقبال آرائیں ، اعظم وزیرخان،مصطفی ذوالقرنین ودیگرکےنام شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں