منی لانڈرنگ کیس : الطاف حسین کی ضمانت میں تیسری بارتوسیع -
The news is by your side.

Advertisement

منی لانڈرنگ کیس : الطاف حسین کی ضمانت میں تیسری بارتوسیع

لندن : منی لانڈرنگ کیس میں ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین کی ضمانت میں توسیع کردی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ قومی موومنٹ کے رہنما کی ضمانت آج ختم ہورہی تھی جس کے سبب وہ پولیس اسٹیشن میں پیش ہوئے۔

پولیس اسٹیشن میں الطاف حسین سے منی لانڈرنگ کیس اور ڈاکٹر عمران فاروق قتل کیس سے متعلق تفتیش کی گئی۔

ذرائع کے مطابق الطاف حسین سے کل 3 گھنٹے تک سوال جواب کئے گئے جس دوران انہوں نے خود پر عائد تمام ترالزامات کی تردید کی۔

تفتیش کے اختتام پرایم کیو ایم کے وکلا نے ضمانت میں توسیع کی درخواست دی جسے فروری 2016 تک کے لئے منظور کرلیا گیا۔

ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین لندن کے سدرک پولیس اسٹیشن میں پیش ہوئے، انہیں پولیس اسٹیشن کے پچھلے دورازے سے اندر لے جایا گیا، اس موقع پر ایم کیو ایم کے رہنما محمد انور ، فاروق ستار ،بیرسٹر سیف اور دیگر رہنما موجود ہیں.

منی لانڈرنگ کیس میں الطاف حسین کی ضمانت میں رواں سال جولائی میں پانچ اکتوبر تک کی توسیع کی گئی تھی، ایم کیوایم کےقائد کو منی لانڈرنگ کے الزام میں گذشتہ سال حراست میں لیا گیا تھا۔

یاد رہے کہ الطاف حسین کی رہائش گاہ پرلندن پولیس نے پانچ دسمبر دوہزار تیرہ کو چھاپہ مارا. ایم کیو ایم کے مقتول رہنما عمران فاروق کے قتل کی تحقیقات کے دوران الطاف حسین کی رہائش گاہ سے چار لاکھ پاؤنڈز سے زائد رقم برآمد ہوئی جس کے بعد منی لانڈرنگ کیس کا آغازہوا.

بعد ازاں مغربی لندن میں دو گھروں پر چھاپہ مار کر دو افراد کو حراست میں لے لیا گیا، تین جون دوہزار چودہ کو لندن پولیس ایم کیو ایم قائد الطاف حسین کو گرفتارکیا، سات جون دوہزارچودہ کو بالاخر الطاف حسین کوضمانت پر رہا کردیا گیا اور الطاف حسین کو ضمانت میں چودہ اپریل دو ہزار پندرہ تک کی توسیع بھی مل گئی۔

چودہ اپریل کی پیشی میں ایم کیو ایم قائد نو جولائی دوہزار پندرہ تک ضمانت میں توسیع حاصل کرنے میں کامیاب ہوگئے، الطاف حسین کو ایک مرتبہ پھر پانچ اکتوبر دوہزار پندرہ تک ضمانت میں توسیع دے دی گئی۔.

ایم کیو ایم رہنماء محمد انور،الطاف حسین کے رشتےدار افتخار حسین، محمد انور کے داماد انبساط ملک اور سرفراز مرچنٹ سمیت چند دیگرافراد کو بھی منی لانڈرنگ کیس میں شاملِ تفتیش کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں