The news is by your side.

Advertisement

منی لانڈرنگ کیس: فریال تالپورنے زرضمانت جمع کرادی

کراچی : پیپلزپارٹی کی رہنمااور سابق صدر آصف علی زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور نے منی لانڈرنگ کیس میں 20 لاکھ روپے زرِ ضمانت کے عوض ضمانت حاصل کرلی۔

تفصیلات کے مطابق منی لانڈرنگ کیس میں پیپلزپارٹی کی رہنما فریال تالپورعدالت میں پیش ہوئیں اور انہوں نے بیکنگ کورٹ میں 20 لاکھ روپے زرضمانت جمع کرادیے، ساتھ ہی انہوں نے تحقیقاتی کمیٹی کے سامنے پیش ہونے کے لیے پندرہ روز کی مہلت طلب کرلی۔

یادرہے کہ سندھ ہائی کورٹ نے چھ روز قبل فریال تالپور کی ضمانت قبل از گرفتاری منظور کی تھی، جس کی مہلت آج ختم ہورہی تھی ، حالیہ ضمانت چھ اگست تک کے لیے منظور کی گئی ہے۔

 سابق صدر آصف علی زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور نے ایف آئی اے کی تحقیقاتی کمیٹی کے سامنے پیش ہونے کے لیے پندرہ روز کی مہلت بھی طلب کی ہے، انہیں آج بینکنگ سرکل کے روبرو پیش ہوناتھا۔

پیپلزپارٹی کی رہنما کی جانب سے ان کے وکیل فاروق ایچ نائیک نے درخواست جمع کرائی جس میں موقف اختیار کیا گیا کہ فریال تالپور بینکنگ کورٹ میں مصروف ہیں۔

فریال تالپور کے وکیل کی جانب سے درخواست میں کہا گیا کہ ان کے موکل کو جے آئی ٹی میں پیش ہونے کے لیے کوئی اور تاریخ دی جائے۔

خیال رہے کہ ایف آئی اے نے آصف علی زرداری اور فریال تالپور کو 11 جولائی کو طلب کیا تھا تاہم دونوں رہنما پیش نہیں ہوئے تھے اور ضمانت حاصل کرلی تھی۔

واضح رہے کہ 12 جولائی سپریم کورٹ میں مبینہ جعلی اکاؤنٹس سے متعلق ازخود نوٹس کی سماعت کے دوران چیف جسٹس نےکہا تھا کہ آصف زرداری اور فریال تالپور کوالیکشن تک نہ بلایا جائے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں