The news is by your side.

Advertisement

منی لانڈرنگ کیس:اسحاق ڈار کے اقبالی بیان کو شہباز شریف کیخلاف بطور گواہی پیش کرنے کا فیصلہ

لاہور : ایف آئی اے نے منی لانڈرنگ کیس میں اسحاق ڈار کے اقبالی بیان کو شہباز شریف کیخلاف بطور گواہی پیش کرنے کا فیصلہ کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق منی لانڈرنگ کیس میں ایف آئی اے نے اپوزیشن شہباز شریف کیس ثابت کرنے کیلئے ایک اور اقدام اٹھاتے ہوئے اسحاق ڈار کے اقبالی بیان کو شہباز شریف کیخلاف بطور گواہی پیش کرنے کا فیصلہ کرلیا۔

ایف آئی اے نے چالان میں کہا کہ اسحاق ڈار نے شہباز شریف کیخلاف اقبالی بیان دیا، پاناما جے آئی ٹی میں بھی اسحاق ڈار کے بیان کو بطور ثبوت پیش کیا گیا۔

چالان میں کہا گیا کہ اسحاق ڈار کے بیان کےمطابق شہبازشریف نے ایک بےنامی اکاؤنٹ کھولاتھا، اکاؤنٹ صدیقہ سید محفوظ ہاشم کے نام سے کھلوایا گیا تھا، شہباشریف نے بےنامی اکاؤنٹ 1997 کے بعدکی حکومت کے دوران کھلوایا تھا۔

ایف آئی اے چالان میں انکشاف کیا گیا کہ اکاؤنٹ میں 18 ملین ڈالرکی رقم جمع کرائی گئی تھی ، اسحاق ڈار کا اقبالی بیان کسی عدالتی فورم سے واپس نہیں لیا گیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ایف آئی اے نے حدیبیہ ملز کیس کو بھی بطور ثبوت پیش کرنےکا فیصلہ کرتے ہوئے کہا شہادت سے ثابت ہو گا شہباز شریف منی لانڈرنگ میں ریکارڈ یافتہ ہیں، حدیبیہ کیس میں ثابت ہوچکا شہباز شریف بےنامی اکاؤنٹس بناتے رہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں