The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس ، سندھ میں وبائی امراض ایکٹ کے تحت مزید پابندیاں عائد

کراچی: سندھ حکومت نے کرونا وائرس کےمریضوں کی تعداد میں اضافہ کے بعد وبائی امراض ایکٹ کےتحت مزیدپابندیاں عائد کردیں اور کہا گیا ہے کہ حکومتی اقدامات کی خلاف ورزی پر فوری سزا ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق سندھ میں کرونا وائرس کےمریضوں کی تعداد میں اضافہ ہوتا جارہا ہے ، اس ضمن میں سندھ حکومت کی جانب سے وبائی امراض ایکٹ کے تحت مزید پابندیاں عائد کردی گئی ہے۔

محکمہ داخلہ سندھ نے وبائی امراض ایکٹ کے تحت مزید پابندیوں کا نوٹیفکیشن جاری کردیا ہے ، جس میں کہاگیا ہے کہ حکومتی اقدامات کی خلاف ورزی پر فوری سزا ہوگی جبکہ ڈپٹی کمشنرز اور اسسٹنٹ کمشنرز کو غیر معمولی اختیارات تفویض کئے گئے ہیں۔

نوٹیفکیشن کے مطابق تجارتی مراکز، میڈیکل اسٹورز،اشیائےضروریہ کی دکانیں کھلی رہیں گی جبکہ سندھ بھر میں تمام شاپنگ مالز ، بیوٹی پارلرز، شورمز، الیکٹرونکس مارکیٹس بند رہیں گے۔

محکمہ داخلہ سندھ کا کہنا ہے کہ سی ویو ،ہاکس بے،سینڈز پٹ، پیراڈائزپوائنٹ بھی بندہوں گے ، سندھ حکومت کی جانب سے پابندی آئندہ 15روز کیلئے ہوگی اور ہر طرح کی تجارتی وکاروباری سرگرمیاں 15روز کے لیے معطل رہیں گی۔

نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے کہ انٹرسٹی ٹرانسپورٹ 19مارچ سےمکمل بند کردی جائےگی، گڈز ٹرانسپورٹ،ادویات کی ترسیل پر مامور گاڑیوں پرفیصلےکااطلاق نہیں ہوگا جبکہ نجی ادارے ملازمین سےگھروں سےکام لینےکوترجیح دیں۔

خیال رہے پاکستان میں کروناوائرس کےمریضوں کی تعداد 240 سے تجاوز کر گئی ہے ، سندھ میں نو نئے کیسز رپورٹ ہونے کے بعد متاثرین کی تعدادایک سواکیاسی ہوگئی، سکھرمیں 134 ،کراچی میں 36 اور حیدرآبادمیں ایک مریض قرنطینہ سینٹر میں موجود ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں