The news is by your side.

Advertisement

فیس بک نے صارفین کے لیے آمدنی کے نئے منصوبے کا اعلان کردیا

امریکی ٹیکنالوجی کمپنی میٹا یعنی فیس بک کے بانی مارک زکر برگ نے دنیا کی سب سے بڑی سوشل ویب سائٹ اور انسٹاگرام پر اب تک ویڈیوز کے ذریعے پیسے کمانے کے سب سے بڑے منصوبے کا اعلان کردیا۔

مارک زکربرگ نے اپنی فیس بک پوسٹ میں بتایا کہ وہ انسٹاگرام اور فیس بک پر کانٹینٹ کریئٹرز کو پیسے کمانے کے زیادہ سے زیادہ مواقع فراہم کرنے سمیت مونیٹائزیشن کے نئے ضوابط پر کام کر رہے ہیں۔

انہوں نے اپنی پوسٹ میں بتایا کہ ان کی کمپنی تخلیق کاروں کے لیے پیسے کمانے کے نئے مواقع پیدا کرنے کے منصوبوں پر کام کر رہی ہے اور جلد ہی ایسے فیچرز متعارف کروائے جائیں گے، جس سے لوگ پیسے کمانا شروع کریں گے۔

انہوں نے بتایا کہ جلد ہی انسٹاگرام صارفین کو اپنی ریلز یعنی مختصر ویڈیوز کو فیس بک پر بھی شیئر کرنے کی اجازت دی جائے گی جبکہ انہیں فیس بک اور انسٹاگرام پر بیک وقت مونیٹائزیشن کی اجازت بھی دی جائے گی۔

ان کے مطابق ریلز کے ذریعے پیسے کمانے کے منصوبے کا آغاز فوری طور پر امریکا سے شروع کیا جا رہا ہے اور وہاں کے صارفین جن کی مختصر ویڈیوز کو ایک لاکھ بار دیکھا جا چکا ہے اور جنہوں نے صرف کچھ ہی ویڈیوز بنائی ہیں، وہ بھی مونیٹائیزیشن کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

علاوہ ازیں انہوں نے متعدد دیگر منصوبوں کا بھی اعلان کیا، جس سے کانٹینٹ کریئٹرز مستقبل میں پیسے کما سکیں گے۔

فیس بک اسٹارز: مذکورہ منصوبے کے تحت فیس بک پر کانٹنیٹ کریئٹرز کو ریلز کے علاوہ لائیو اور ویڈیو آن ڈیمانڈ (وی او ڈی) پر بھی پیسے دینا شروع کیے جائیں گے۔

کریئٹر مارکیٹ پلیس: اس فیچر کے تحت فیس بک میں ایک نیا فیچر متعارف کروایا جائے گا، جس میں کاروباری ادارے اور کانٹینٹ کریئٹرز ایک دوسرے سے شراکت داری یعنی پیسوں کے عوض پروموشنل ویڈیوز کے حوالے سے معاملات طے کر سکیں گے۔

اس فیچر کے تحت انسٹا گرام کاروباری حضرات کو مشہور کانٹنیٹ کریئٹرز کی خدمات پیش کرے گا جب کہ کانٹینٹ کریئٹرز کو اداروں کی تجاویز دی جائیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں