The news is by your side.

Advertisement

کیا مچھروں کو کالی مرچ ناپسند ہے؟

ایک زمانہ تھا جب لوگ مچھر کو صرف اس لیے بُرا کہتے تھے کہ اس کی وجہ سے رات کی نیند خراب ہوجاتی تھی اور مچھر دانی کے بغیر مکمل اور پُرسکون نیند لینا مشکل تھا۔

آج اس معمولی جسامت والے کیڑے نے جیسے انسان کی نیندیں ہی اڑا کر رکھ دی ہیں. دنیا بھر کے انسان مچھر سے خوف زدہ ہیں اور کیوں کہ یہ ہمیں بیمار کرنے اور مہلک امراض میں مبتلا کرنے کا سبب بن رہا ہے۔

مچھر کو عالمی ادارہ صحت نے ’’خطرناک جان دار‘‘ قرار دیا ہے۔ اس اڑنے والے کیڑے کی وجہ سے دنیا بھر میں ملیریا، ڈینگی اور مختلف ممالک میں زیکا وائرس جیسے امراض پھیل رہے ہیں جو وبائی صورت اختیار کرجاتے ہیں۔ یہ بیماریاں ہر سال لگ بھگ 10 لاکھ افراد کو موت کے منہ میں دھکیل رہی ہیں۔

اس لیے گھروں، دفاتر یا کام کرنے کی دوسری جگہوں پر مچھروں سے بچنے کے لیے زیادہ کوشش کرنی ہوگی۔

اس کے لیے جہاں مختلف محلول اور ادویات استعمال ہوتی ہیں اور اسپرے وغیرہ کیا جاتا ہے، وہیں بعض آزمودہ نسخے اور مختلف سادہ طریقے بھی اپنائے جاتے ہیں جو مچھروں کو آپ سے دور رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔

یہاں ہم صرف کالی مرچ کا ذکر کررہے ہیں جو عام استعمال ہوتی ہے اور ہر گھر میں موجود مسالا جات میں لازمی شامل ہوتی ہے۔

کالی مرچ کے کئی طبی فوائد آپ نے پڑھے اور سنے ہوں گے۔ انسانی صحت اور علاج معالجے کے حوالے سے اس کی اہمیت اور افادیت سے سبھی واقف ہیں۔ یہی کالی مرچ ہمیں مچھروں سے بھی محفوظ رکھ سکتی ہے۔

کہتے ہیں کہ گھر کے مختلف کونوں میں اگر کالی مرچ رکھی جائے تو مچھر بھاگ جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ مخصوص طریقے سے کالی مرچ کا اسپرے کیا جائے تو مچھر گھر سے دور رہتے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں