The news is by your side.

Advertisement

دو ہزار اٹھارہ میں بھی فٹبال کا سب سے زیادہ چرچا رہا

لاہور: دو ہزار اٹھارہ میں بھی فٹبال کا سب سے زیادہ چرچا رہا، دنیا بھر میں فٹبال فین نے اس کھیل کو خوب سراہا اور بھرپور لطف اندوز ہوئے۔

یوں تو تمام ہی کھیل دنیا بھر میں کھیلے جاتے ہیں لیکن فٹبال کو بین الاقومی سطح پر خاص مقبولیت حاصل ہے، اس کھیل سے کروڑوں شائقین کے دلی جذبات وابستہ ہیں۔

2018 میں سب سے زیادہ فٹ بال ورلڈ کپ کا چرچا رہا، روس میں کھیلے جانے والے ورلڈ کپ کے فائنل میں کروشیا کو شکست دے کر فرانس نیا عالمی چیمپئن بنا۔

فیفا ورلڈ کپ 2018 کا فائنل ماسکو میں کھیلا گیا جہاں 1998 کے بعد فرانس نے اپنا دوسرا ورلڈ کپ کروشیا کو ہرا کر جیتا۔

کروشیا کی ٹیم اس ورلڈ کپ میں غیر معمولی کارکردگی دکھاتے ہوئے پہلی مرتبہ فائنل میں پہنچی تھی، فرانس میں ٹیم کی کامیابی پر بھرپور جشن منایا گیا۔

ٹیم کے استقبال کے لیے سڑکوں پر دیوانوں کا جم غفیر تھا، ایونٹ میں بتیس دنوں کے درمیان ورلڈ کپ کے 64 میچز روس کے 11 شہروں میں کھیلے گئے۔

ایونٹ کا آغاز دھماکہ خیر رہا، دفاعی چیمپئن جرمنی کو پہلے میچ میں میکسیکو نے اپ سیٹ کیا، ٹیمیں ایک ایک کرکے مرحلہ وار باہر ہوتی ہیں، سب کی فیورٹ برازیل کوارٹر فائنل میں ہمت ہارگئی۔

کروشیا کے لوکا موڈرچ ٹورنامنٹ کے بہترین کھلاڑی قرار پائے انگلش کپتان ہیری کین سب سے زیادہ چھ گولز کرنے والے کھلاڑی رہے، فرانس اب دوہزار بائیس میں قطر میں ٹائٹل کا دفاع کرے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں