The news is by your side.

Advertisement

پریانتھا کمارا پر تشدد اور جلانے میں ملوث انتہائی مطلوب ملزم گرفتار

پنجاب پولیس نے سری لنجن جنرل مینیجر کو قتل کرکے لاش کو جلانے میں ملوث انتہائی مطلوب ملزم امتیاز عرف بلی کو بھی گرفتار کرلیا۔

پنجاب پولیس کی جانب سے سیالکوٹ وزیرآباد روڈ پر واقع نجی فیکٹری کے غیرملکی جنرل مینیجر کو بدترین تشدد سے قتل کرکے لاش کو سرعام جلانے والے ملزمان کی گرفتاریوں اور ایف آئی آر میں نامزد ملزمان کے خلاف چھاپہ مار کارروائیوں کا سلسلہ جاری ہے۔

پنجاب پولیس نے سیالکوٹ واقعے میں ملوث انتہائی مطلوب ملزم امتیاز عرف بلی کو بھی گرفتار کرلیا ہے جو سری لنکن مینیجر پر بہیمانہ تشدد اور لاش کی بے حرمتی میں شامل تھا۔

ترجمان پنجاب پولیس کا اس حوالے کہنا ہے کہ ملزم کی گرفتاری کےلیے پولیس نے متعدد مقامات پر چھاپے مارے لیکن امتیاز عرف بلی ہر بار اپنا ٹھکانہ تبدیل کرلیتا تھا تاہم پولیس نے ملزم کو راولپنڈی جانے والی بس پر چھاپہ مار کر گرفتار کرلیا۔

یاد رہے سیالکوٹ میں گزشتہ روز غیر ملکی مینجر قتل کیس میں ابتک ایک سو بیس افراد کو پولیس نے حراست میں لیا جبکہ موبائل ڈیٹا کے ذریعے ملزمان کی گرفتاری کے لئے چھاپے مارے جا رہے ہیں۔

دوسری جانب غیر ملکی مینجر پریانتھا کی پورسٹ مارٹم رپورٹ بھی موصول ہو چکی ہے، جس میں دماغ کی ہڈی ٹوٹنے کی وجہ سے موت کی وجہ بتائی گئی ہے۔

واضح رہے سیالکوٹ میں واقع وزیرآباد روڈ پر قائم لیدر فیکٹری میں گزشتہ 9 برس سے مینیجر کے عہدے پر کام کرنے والے سری لنکن شہری کو مشتعل ملازمین کے ہجوم نے بہیمانہ تشدد کا نشانہ بنا کر قتل کیا اور پھر لاش کو آگ لگا دی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں