ماں نے اپنی بیٹی کو زندہ جلادیا -
The news is by your side.

Advertisement

ماں نے اپنی بیٹی کو زندہ جلادیا

لاہور: لاہور کے علاقے فیکٹری ایریا میں ماں نے پسند کی شادی کرنے پر اپنی بیٹی کو زندہ جلادیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کے علاقے فیکٹری ایریا میں زینت نامی لڑکی نے حال ہی میں اپنے عزیز اور قریبی رہائش رکھنے والے حسن نامی لڑکے سے پسند کی شادی کی تھی اور اپنے شوہر کے ہمراہ گھر چھوڑ کر چلی گئی تھی جس پر اُس کی ماں سخت ناراض تھی۔

تاہم اہل محلہ اور رشتہ داروں کے سمجھانے پر ماں بیٹی کے درمیان صلح صفائی ہو گئی تھی،اور ماں نے دوبارہ با عزت طریقے سے شادی کرانے کا جھانسہ دے کر اپنے گھر بلایا تھا۔

ذرائع کے مطابق آج زینب کی ماں پروین اپنے بیٹوں کے ساتھ مل کر اپنی 17 سالہ بیٹی زینب کو سوتے ہوئے جلا دیا،جس کے باعث اسے تشویشناک حالت میں قریبی ہسپتال پہنچایا گیا،جہاں وہ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے جاں بحق ہوگئی۔

پولیس نے لاش کو تحویل میں لے کر تحقیقات کو آغاز کردیا ہے،اور ماں پروین کو چھاپہ مار کارروائی میں گرفتار کر لیا گیا ہے جب کہ اس کے بھائی فرار ہوگئے ہیں۔

پسند کی شادی کرنے والی لڑکی کے ساتھ روا رکھے جانے والا سفاکانہ عمل نیا نہیں‌ ہے،ایسے کئی واقعات میں کئی معصوم نوجوان لڑکیوں اور لڑکوں کو جان سے ہاتھ دھونا پڑا ہے،جب کہ کئی قانون نافذ کرنے والے ادارے ایسے واقعات کو غیرت کے نام پر قتل کہہ کر سرد خانے کی نظر کردیتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں