The news is by your side.

Advertisement

سفاک ماں نے اپنے بچوں کو اوون میں زندہ جلا دیا

اٹلانٹا : شقی القب ماں نے اپنے دو کم سن بچوں کو اوون میں رکھ کر زندہ جلادیا، پولیس نے قاتل ماں کو حراست میں لے کر تحقیقات کا آغاز کردیا۔

اطلاعات کے مطابق دل دہلا دینے والا یہ افسوسناک واقعہ اٹلانٹا کے ایک نواحی علاقے میں پیش آیا جہاں 24 سالا ماں لامورا ولیمز نے اپنے دو سال کے بچے جے کارٹر اور دو سالہ بچے پین کو دردناک طریقے سے موت کے گھاٹ اتار دیا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ واردات کی اطلاع ان کے شوہر نے دی اور بتایا کہ میری بیوی نے ویڈیو کال کے ذریعے مجھے بچوں کے قتل کے بارے میں بتایا کہ اس نے بچوں کو زندہ اوون میں جلا دیا ہے۔

پولیس افسر نے مزید بتایا کہ شوہر کی کال موصول ہوتے ہی پولیس نے گھر کا محاصرہ کرکے 24 سالہ لامورا ولیمز کو حراست میں لے لیا اور دونوں بچوں کی جلی ہوئی لاشیں تحویل میں لے کر پوسٹ مارٹم کے لیے روانہ کردیں جب کہ تحقیقات کے لیے آلہ قتل اوون کو فرانزک ٹیسٹ کے لیے بھیج دیا گیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے سے بات کرتے ہوئے شوہر جیمل کا کہنا تھا کہ مجھے نہیں معلوم کہ میری بیوی نے ایسی سفاکیت کا مظاہرہ کیوں کیا لیکن اس واقعے سے میری زندگی تباہ ہو گئی اور میں برباد ہوگیا ہوں۔

دوسری جانب تحقیقاتی افسر کا کہنا ہے کہ ابتدائی شواہد جمع کر لیے ہیں‘ جن سے لگتا ہے کہ اپنے ہی معصوم بچوں کو قتل کرنے والی ماں نفسیاتی الجھنوں کا شکار ہے۔

پولیس افسر کا مزید کہنا تھا کہ قاتلہ ماں کے جذبات و احساسات ایک نارمل انسان کی طرح محسوس نہیں ہو رہے ہیں‘  چنانچہ ماہر نفسیات کی خدمات لینے کا بھی فیصلہ کیا گیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں