The news is by your side.

شاہراہ فیصل پراس پیلی لائن کا کیا مطلب ہے؟

نہ جاننے پر آپ کو جرمانے کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے

کراچی: شاہراہ فیصل پر بین الاقوامی طریقہ کار کے مطابق موٹر سائیکل سواروں کے لیے علیحدہ سے ٹریک کی مارکنگ کا کام انتہائی تیزی سے جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق چند روز قبل میئر کراچی وسیم اختر نے شاہراہ فیصل پر موٹر سائیکل سواروں کے لیے علیحدہ سے ٹریک کی مارکنگ کی جائے گی ، جس سے ٹریفک کے بہاؤ کو منظم کرنے میں مدد ملے گی، گزشتہ چند روز سے اس منصوبے پر انتہائی تیزی سے کام جاری ہے۔

میئر کراچی کا مزید کہنا تھا کہ موٹورسائیکلوں کے لیے علیحدہ ٹریکس کی مارکنگ کے لیے کنٹونمنٹ بورڈ اور ٹریفک پولیس کو آن بورڈ لیا گیا ہے، جس کے بعد ہی اس منصوبے کو حتمی شکل دی گئی ہے۔

اس منصوبے کا مقصد کراچی کے شاہراہ فیصل پر ٹریفک کو بین الاقوامی طرز پر منظم کرنا ہے ، اس پر عملی کام شروع ہوچکا ہے ۔موٹرسائیکل سواروں کے لیے الگ لائن بنانے لین مارکنگ شروع کردی گئی ہے۔ یہ لین میٹروپول جہاں سے شاہراہ فیصل کا آغاز ہوتا ہے وہاں سے شروع ہوکر ملیر ہالٹ تک جائے گی اور ایسی ہی لین ملیر ہالٹ سے میٹروپول آنے والے ٹریک پر بھی ہوگی۔

پولیس حکام کے مطابق شاہراہ فیصل کی آخری لین موٹر سائیکل سواروں کے لیے مخصوص ہوگی اور وہ کسی دوسری لائن میں گاڑی نہیں چلا سکیں گے، نہ ہی دیگرگاڑیاں اس لین میں آئیں گی۔

موٹر سائیکل سواروں کے لائن ون اور ٹو میں سفر کرنے کی پابندی ہوگی اور خلاف ورزی کرنے پر جرمانے کیے جائیں گے۔ یہی صورتحال دیگر گاڑیوں کے لیے بھی ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں