The news is by your side.

Advertisement

سی سی ٹی وی کیمرے نے وہ منظر قید کر لیا جسے دیکھ کر خوف سے رونگٹے کھڑے ہو گئے (ویڈیو)

بھارت میں ایک ایسی ویڈیو سامنے آئی ہے جس نے دیکھنے والوں کے خوف سے رونگٹے کھڑے کر دیے، یہ بھارت کے کسی شہر کی ایک گلی کا منظر ہے جس میں کھڑی موٹر سائیکل اچانک خود بخود چل پڑی۔

سی سی ٹی وی فوٹیج میں دیکھا جا سکتا ہے کہ گلی میں کھڑی موٹر سائیکل اچانک خود بخود چل پڑی اور پھر گر پڑی، یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر بڑی تیزی سے وائرل ہوئی، اور بڑی تعداد میں لوگوں نے اسے دیکھا اور شیئر کیا۔

سوشل میڈیا پر آئے دن ویڈیوز وائرل ہوتی رہتی ہیں، انھی میں سے کچھ ویڈیوز مافوق الفطرت سرگرمیوں پر بھی مبنی ہوتی ہیں جنھیں دیکھ کر صارفین اس کی توجیہہ نہیں کر پاتے، کبھی حیران ہوتے ہیں اور کبھی خوف زدہ، یہ بھی ایسی ہی ایک ویڈیو ہے۔

اس ویڈیو میں گلی میں کھڑی بائیک خود بخود چل پڑتی نظر آتی ہے، یہ 30 سیکنڈز کی فوٹیج ٹوئٹر پر ایک صارف نے شیئر کی تو دیکھنے والوں کو اپنی ریڑھ کی ہڈی میں سنسنی دوڑتی محسوس ہوئی۔

فوٹیج کے مطابق گلی میں ایک گھر کے سامنے دو بائیکس کھڑی ہیں، چند سیکنڈز کے بعد ایک بائیک نے خود سے حرکت شروع کر دی، بائیک دائرے میں تھوڑی سے گھومی اور پھر اچانک زمین پر گر پڑی، ویڈیو میں کوئی انسان نظر نہیں آتا۔

ویڈیو شیئر کرنے والی صارف نے کیپشن لکھا کہ یہ منظر کیمرے میں قید ہو گیا ورنہ کوئی یقین نہ کرتا۔ سوشل میڈیا پر صارفین نے بھی اس پر مختلف تبصرے کیے، کسی نے اسے ناقابل یقین قرار دیا اور کسی نے مافوق الفطرت واقعات کو مذاق کا نشانہ بنایا۔

ایک صارف نے لکھا بھوت نے پی رکھی تھی اس لیے گر گیا، ایک اور نے لکھا بھوتوں کو بھی ڈرائیونگ لائسنس پاس کرنا پڑتا ہے، تیسرے صارف نے لکھا یہ کس کی روح گھس گئی بائیک میں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں