The news is by your side.

Advertisement

کار سوار موٹرسائیکل سمیت ڈاکو کو گھسیٹتا ہوا لے گیا

کراچی : ڈاکوؤں کو لینے کے دینے پڑ گئے، دوموٹرسائیکل سواروں نے اسلحہ کے زور پر گاڑی روکنے کی کوشش کی تو ڈرائیور نے روکنے کے بجائے گاڑی موٹرسائیکل پر ہی چڑھادی اور ڈاکو کو گھسیٹتا ہوا لے گیا۔

تفصییلات کے مطابق کراچی میں لوٹ مار کی دو وارداتیں ہوئیں جنہیں کار سوار نے حاضر دماغی سے ناکام بنادی، کراچی کے علاقے پی ای سی ایچ ایس میں ہونیوالی رہزنی کی واردات کے دوران ڈاکو خود ہی اپنے جال میں آگیا۔

دو موٹر سائیکل سوار ڈاکوؤں نے ایک سنسان گلی میں جب ایک کار سوار کو روکنے کیلئے چلتی گاڑی کے آگے موٹر سائیکل کھڑی کرنے کی کوشش کی تو ڈرائیور نے کمال مہارت سے گاڑی روکنے کے بجائے موٹر سائیکل پر چڑھا دی اور ڈاکو کو موٹر سائیکل سمیت گھسیٹتا ہوا لے گیا۔


CCTV Footage: Man in Karachi teaches street… by arynews

اس کا ایک ساتھی یہ منظر دیکھ کر خاموشی سے پیچھے ہٹ گیا، اے آر وائی نیوز کو ملنے والی فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کس طرح ایک ڈاکو موٹرسائیکل سے گرا جبکہ دوسرا موٹر سائیکل سمیت کار کے ساتھ دور تک گھسٹتا رہا۔

بعد ازاں شہریوں نے ڈاکو کو تشدد کے بعد پولیس کے حوالے کردیا، رات گئے پولیس نے زخمی ڈاکو کو بھی گرفتارکرلیا۔ گلزار ہجری میں بھی ایسا ہی واقعہ ہوا جس میں کار سوارنے مسلح ڈاکوؤں پرکارچڑھادی۔

کار سوار اور شہریوں نےزخمی ڈاکو کو بدترین تشدد کا نشانہ بنانے کے بعد پولیس کےحوالےکردیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں