The news is by your side.

Advertisement

عمران خان بتائیں کامیاب جلسے سے حاصل کیا ہوا؟ مولا بخش چانڈیو

حیدرآباد : پیپلزپارٹی کے رہنما اورسندھ کے مشیر اطلاعات مولا بخش چانڈیو نے کہا ہے کہ عمران خان اور نواز شریف کو قومی اور سیاسی رہنما مانتا ہوں۔ انہوں نے سوال کیا کہ عمران خان بتائیں کامیاب جلسے سے حاصل کیا ہوا؟

ان خیالات کا اظہار انہوں نے حیدرآباد میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، مولا بخش چانڈیو کا کہنا تھا کہ انتہائی نا اہلی کی بات ہے کہ ن لیگ سے کوئی وزیر خارجہ نہیں مل سکا۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان اور میاں صاحب دونوں کو قومی اور سیاسی رہنما مانتا ہوں، ایک بات طے ہے کہ مخالفین کے معاملے میں دونوں غیر سنجیدہ ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں مولا بخش چانڈیو کا کہنا تھا کہ عمران خان قومی لیڈر اورایک پارٹی کے سربراہ ہیں، وہ بڑا جلسہ کرنے میں کامیاب تو ہوئے ہیں لیکن جلسے سے حاصل کیا ہوا؟

مولا بخش چانڈیو نے عمران خان کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ دوسروں پر انحصار کر نا چھوڑ دیں، آپ کو سیاسی دوستوں کی ضرورت ہے۔

مشیر اطلاعات کا کہنا تھا کہ ہماری پالیسی لوگوں کو تقسیم کرنے کی نہیں ملانے کی ہے، لوگ سمجھتے ہیں کہ نوجوان قیادت بلاول بھٹو زرداری ہیں، پیپلز پارٹی میں نوجوانوں،خواتین،اقلیتیوں کو اہمیت دے رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ وہ اے پی سی بلاتے تو شیخ رشید کو ضرور مدعو کرتے۔ مولا بخش چانڈیو کا کہنا تھا کہ رینجرزصوبے میں حکومت کےساتھ تعاون اوراختیارات استعمال کرتی رہے گی، پولیس اور رینجرز کی کوشش سے کراچی میں امن قائم ہوا ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں