ایم کیوایم کے مرکز سے ملک مخالف لٹریچراور اسلحہ برآمد ہوا،سیکٹر کمانڈر بریگیڈیئر خرم -
The news is by your side.

Advertisement

ایم کیوایم کے مرکز سے ملک مخالف لٹریچراور اسلحہ برآمد ہوا،سیکٹر کمانڈر بریگیڈیئر خرم

کراچی: رینجرز نے ایم کیو ایم کے مرکز نائن زیرو کو سیل کر دیا گیا ہے، رینجرز کے سیکٹر کمانڈر کا کہنا ہے کہ ایم کیو ایم کے مرکز سے ملک مخالف لٹریچر اور اسلحہ برآمد ہوا۔

تفصیلات کے مطابق ملک مخالف نعروں اور اے آروائی نیوز، سماء سمیت دیگر میڈیا ہاؤسز پر ایم کیوایم کے مشتعل کارکنوں کے حملے کے بعد رینجرز کی بھاری نفری نائن زیرو پہنچ گئی، رینجرز نے ساڑھے تین گھنٹے سے زیادہ نائن زیرو اور اطراف میں آپریشن کیا۔


 مزید پڑھیں :  متحدہ کے خلاف کریک ڈائون، کراچی اور حیدر آباد میں دفاتر سیل،گرفتاریاں


رینجرز کے سیکٹر کمانڈر بریگیڈیئر خرم شہزاد کا کہنا ہے کہ ایم کیو ایم مرکز سے ملک مخالف لٹریچر اور اسلحہ برآمد ہوا، ان کا کہنا تھا کہ نائن زیرو پر کارروائی قانون کے مطابق کی گئی۔

بریگیڈیئرخرم شہزاد نے بتایا کہ ایم کیوایم مرکز نائن زیرو کو سیل کردیا گیا ہے، خورشید بیگم میموریل ہال، ہاسٹل، میڈیا ڈیپارٹمنٹ کو بھی سیل کیا گیا، انہوں نے بتایا کہ برآمد ہونے والے اسلحے کا فرانزک ٹیسٹ کیا جائے گا۔


 مزید پڑھیں : کراچی: ایم کیو ایم کارکنان کا اے آر وائی نیوز کے دفتر پر حملہ


یاد رہے کہ گذشتہ روز اے آر وائی نیوز کے دفتر پر ایم کیو ایم کے مسلح افراد نے حملہ کردیا تھا، جس کے بعد ایم کیو ایم کے خلاف کریک ڈاؤن شروع ہوا، کریک ڈاؤن میں ایم کیو ایم کا مرکز نائن زیرو سمیت ایم کیو ایم قائد کا گھر اور خورشید بیگم میموریل سیکریٹریٹ بھی سیل کردیا گیا جبکہ سندھ بھر میں ایم کیو ایم دفاتر سیل کرنے کا سلسلہ جاری ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں