قائدایم کیو ایم کےبیانات پرپابندی کیخلاف متحدہ کابھوک ہڑتال کااعلان -
The news is by your side.

Advertisement

قائدایم کیو ایم کےبیانات پرپابندی کیخلاف متحدہ کابھوک ہڑتال کااعلان

کراچی: ایم کیو ایم کے سینئر ڈپٹی کنوینر ڈاکٹر فاروق ستار نے ایم کیو ایم قائد کی تصویر اور تقاریرپرپابندی کے خلاف 19 فروری سے 22 فروری تک چار روزہ علامتی بھوک ہڑتال کااعلان کردیا۔

کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایم کیو ایم کے رہنما ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا کہ نے بھوک ہڑتال صبح گیارہ بجے سے رات گیارہ بجے تک پریس کلب کے باہر کی جائے گی، جس میں ایم کیو ایم کے رہنماؤں کے شعبہ جات کے اراکین ، اراکین پارلیمنٹ اور نومنتخب امیدواروں سمیت کارکنان شرکت کریں گے۔

فاروق ستار نے کہا کہ ایم کیو ایم اب احتجاجی ریلیوں کے بعد بھوک ہڑتال کرنے پر مجبور ہے ، انہوں نے کہاکہ ایم کیو ایم دھرنا دینے پر بھی غور کررہی ہے ، اگر ایم کیو ایم نے دھرنا دیاتو صدر اور وزیراعظم ملک سے باہر نہیں جاسکیں گے۔

فاروق ستار کاکہنا تھا کہ ہمارا موقف سنے بغیر چھ ماہ سے ایم کیو ایم قائد پرپابندی عائد ہے ، ریاستی ادارے، عدلیہ انصاف کرتے ہوئے ظلم کا خاتمہ کرائیں۔حکمران منصفانہ پالیسیاں بنائین نہ کی کسی کے مفاد کیلئے پالیسیان بنائی جائیں۔

ایم کیو ایم رہنماؤں کاکہنا تھا کہ ملک اس وقت لٹیروں یا پھر دہشت گردوں کے ہاتھوں میں ہے ، ملک میں جمہوریت کے نام پر آمریت قائم کی جارہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں