The news is by your side.

Advertisement

کراچی لاک ڈاؤن ، ایم کیو ایم وفد کی وزیراعظم سے اہم ملاقات

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے  کہ کرونا سے کراچی کے عوام اور تاجر برادری کے مسائل کا ادراک ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق وزیراعظم عمران خان سےایم کیوایم پاکستان کےوفدکی ملاقات ہوئی، ایم کیو ایم کے وفد میں وفاقی وزیر برائے انفارمیشن ٹیکنالوجی امین الحق، اقبال محمد علی، سید صلاح الدین اور اسامہ قادری سمیت دیگر شامل تھے،

ملاقات میں سندھ کی صورتحال،کراچی اوراندرون سندھ سےمتعلق عوامی مسائل پرگفتگو اور  ترقیاتی منصوبوں سمیت پی ٹی آئی و ایم کیوایم میں اتحادی امورپر تبادلہ خیال کیا گیا۔

ایم کیو ایم کے وفدنےکرونا صورت حال میں عوامی ریلیف کیلئے وزیراعظم کےاقدامات کوسراہا اور حکومتی کاوشوں میں اپنے مکمل تعاون کی یقین دہانی بھی کروائی۔

ایم کیو ایم اراکین کا کہنا تھا کہ حکومت کےریلیف اقدامات میں بھرپور تعاون جاری رکھیں گے، اجلاس میں کراچی کی ترقیاتی ضروریات، لوکل گورنمنٹ کو بااختیار اور دیگرمعاملات سے بھی وزیر اعظم کو آگاہ کیا گیا۔

وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ ماضی میں سندھ کےعوام کے مسائل کونظراندازکیاجاتارہا، ملک کی ترقی کراچی کی  تعمیر و ترقی سے وابستہ ہے، کروناسےکراچی کے عوام اورتاجربرادری کے مسائل کا احساس ہے، ہماری اولین ترجیح غریب عوام کے لیے سہولیات اور آسانیاں فراہم کرناہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ بدقسمتی ہےماضی میں عام آدمی کی بجائےاشرافیہ کیلئے پالیسیاں بنائی گئیں، ہماری ترجیح سندھ کےعوام ہیں، خصوصاً کراچی کی تعمیر و ترقی میں وفاق اہم کردار ادا کرے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں