وسیم اختر کراچی والوں کے میئر ہیں، ، خواجہ اظہار الحسن -
The news is by your side.

Advertisement

وسیم اختر کراچی والوں کے میئر ہیں، ، خواجہ اظہار الحسن

کراچی : متحدہ قومی مو ومنٹ کے رہنما اور سندھ اسمبلی کے قائد حزب اختلاف خواجہ اظہار الحسن نے کہا ہے کہ کراچی کے منتخب بلدیاتی نمائندے شہر کے عوام کی بلاتخصیص خدمت کریں گے، وسیم اختر کراچی والوں کے میئر ہیں، یقین ہے کہ کامیابی کا جشن ماضی کی طرح منائیں گے۔

متحدہ قومی مو ومنٹ کے رہنما اور سندھ اسمبلی کے قائد حزب اختلاف خواجہ اظہار الحسن نے کراچی میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ شہر کے لوگوں کے تکالیف ختم ہونے کا وقت آگیا ہے، اب متحدہ کے میئر اور ڈپٹی میئر عوام کی خدمت کیلئے ہروقت موجود ہونگے۔

انہوں وزیراعلیٰ سے اپیل کی کہ وہ منتخب بلدیاتی نمائندوں کے ہاتھ مضبوط کریں، شہر میں کام ہوگا، شہر کی خدمت ہوگی تو وزیر اعلی کا نام ہوگا،چیئرمین اور وائس چیئرمین شہر کی خدمت کیلئے تیار ہیں۔

خواجہ اظہار الحسن کا وسیم اختر سے متعلق کہنا تھا کہ وسیم اختر کے دفاع کیلئے وکلا کی اچھی ٹیم موجود ہیں، جیل سے کراچی کے معاملات چلانا دشوار ہوگا، ان پر تمام تر الزامات بے بنیاد ہے، شفاف تحقیقات ہونی چاہیے اور وسیم اختر کو کراچی کی خدمت کا موقع دیں۔

انکا مزید کہنا تھا کہ کراچی شہر کو میئر کی ضرورت ہے، جس نے میئر اور ڈپٹی میئر کو ووٹ دیا یا نہ دیا، ایم کیو ایم کا میئر کراچی کے ہر رہنے والے کا میئر ہے۔

کراچی آپریشن سے متعلق انکا کہنا تھا کہ کراچی آپرشن سے شہر کو امن کی طرف لے جایا جارہا ہے، کراچی آپریشن کا فائدہ کسی مخصوص جماعت کو نہیں ہوگا۔

خواجہ اظہار الحسن نے کہا کہ منتخب بلدیا تی نمائندوں کے اختیارات کیلئے سندھ اسمبلی سمیت تمام قانونی اورآئینی فورم پر آواز بلند کی جائے گی، تحریک انصاف اور جماعت اسلامی کراچی میئر کے انتخاب میں ہمارا ساتھ دے۔

ڈاکٹرعامر لیاقت کے پارٹی چھوڑنے سے متعلق خواجہ اظہار الحسن کا کہنا تھا کہ عامر لیاقت ہمارے بھائی ہے، گلے شکوے دور کریں گے ، ہم چائیں گے عامر لیاقت آکر بات کریں ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں