The news is by your side.

Advertisement

10 گھنٹے میں عظیم الشان جلسے کا انعقاد 70 سالہ جدوجہد کا نتیجہ ہے، خالد مقبول

کراچی: ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی نے کہا ہے کہ ہمیں 10 گھنٹے قبل جلسے کی اجازت دی گئی، مختصر وقت میں عظیم الشان پروگرام کرنا 70 سال کی جدوجہد ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم پاکستان کی جانب سے لیاقت آباد فلائی اوور پر جلسہ عام کا انعقاد کیا گیا جس میں متحدہ قائدین اور امیدواران نے شرکا سے خطاب کیا۔

ڈاکٹر فاروق ستار کا کہنا تھا کہ ’25 جولائی کو یہ مقابلہ نہیں کہ ایم کیو ایم کتنی نشستیں جیتے گی اصل مقابلہ یہ ہے کہ ہم مخالف کو کتنے بڑے فرق سے شکست دیں گے‘۔

ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی کا کہنا تھا کہ ہمیں 10 گھنٹے قبل جلسے کی اجازت دی گئی، مختصر وقت میں عظیم الشان پروگرام کا انعقاد ہماری فتح کی نشانی ہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ مقابلہ کانٹےکانہیں معاملہ کانٹاکاہےاورمچھلی کانٹانگل چکی، ایم کیوایم کامقابلہ اپنے پرانے ریکارڈسےہے،ہمیں موقع ملا تو کراچی کے بعد پاکستان کا نصیب بھی بدل کررکھ دیں گے۔

ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی کا کہنا تھا کہ  ہم نےجن کو غلامی سےآزادی دلوائی وہ آج بھی ذہنی غلام ہیں، ہم آزادی کی پہچان ہے اور یہ شناخت ہم سے کوئی نہیں چھین سکتا۔

جلسے سے ایم کیو ایم پاکستان کے سینئر ڈپٹی کنونیئر عامر خان، فیصل سبزواری سمیت دیگر قائدین نے خطاب کیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں