ایم کیوایم کے سینئررہنماعامرخان‘ ڈپٹی کنوینیئرکےعہدے سے سبکدوش -
The news is by your side.

Advertisement

ایم کیوایم کے سینئررہنماعامرخان‘ ڈپٹی کنوینیئرکےعہدے سے سبکدوش

کراچی: متحدہ قومی موومنٹ کے ڈپٹی کنوینیئرعامر خان کو اُن کے عہدے سے سبکدوش کردیا گیا ہے، قائد ایم کیو ایم نے فیصلے کی توثیق کردی۔

اے آر وائی نیوز کے رپورٹر رافع حسین کے مطابق متحدہ قومی موومنٹ کے سینئر رہنما اور ڈپٹی کنوینیئر عامر خان کو رابطہ کمیٹی کی جانب سے موصول ہونے والی شکایات کی روشنی میں اُن کے عہدے سے سبکدوش کردیا گیا ہے۔

عامر خان کی عہدے سے سبکدوشی کا فیصلہ قائد ایم کیو ایم کی سربراہی میں جاری اجلاس میں کیا گیا جس میں رابطہ کمیٹی نے عامر خان کے حوالے سے موصول شکایات سے ایم کیو ایم کے سربراہ کو آگاہ کیا، جس پرانہوں نے غصے کا اظہار کرتے ہوئے نظم و ضبط کی خلاف ورزی کرنے پرعامر خان ڈپٹی کنوینیئرکے عہدے سے سبکدوش کردیا۔

تا ہم عامر خان بطور کارکن اپنے فرائض انجام دیتے رہیں گے، یاد رہے ایم کیو ایم کے رہنما عامر خان عمرے کی ادائیگی کے بعد ابھی سعودی عرب میں ہی مقیم ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ایم کیو ایم کی رابطہ کمیٹی میں چھ نئے ارکان کو بھی شامل کیا جارہا ہے، جن کے نام فی الحال سامنے نہیں آئے ہیں۔

واضح رہے عامر خان نے 1992 میں ایم کیو ایم سے علیحدگی اختیار کرکے آفاق احمد اور دیگر ساتھیوں کے ہمراہ ایم کیو ایم (حقیقی) کے نام سے نئی جماعت بنا ئی تھی بعد ازاں حقیقی کے چیئرمین آفاق احمد سے اختلافات کے بعد عامر خان ایم کیو ایم حقیقی (عامر خان) گروپ کی سربراہی کرتے رہے۔

بعد ازاں عامر خان چار سال قبل اپنے دیگر ساتھیوں کے ہمراہ دوبارہ متحدہ قومی موومنٹ میں شمولیت اختیار کرلی تھی جس کے بعد وہ بطور کارکن 2 سال تک کام کرتے رہے اور 2013 میں انہیں رابطہ کمیٹی میں شامل کیا گیا اور حال ہی میں انہیں ڈپٹی کنوینیئر مقرر کیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں