The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم لندن،نئی عبوری رابطہ کمیٹی کا اعلان

لندن : متحدہ قومی موومنٹ لندن  نے پاکستان میں تنظیمی امور چلانے کے لیے سینئر خواتین اراکین پر مشتمل پانچ رکنی عارضی رابطہ کمیٹی کا اعلان کردیا،نئی عبوری کمیٹی کا اعلان سابقہ اراکین رابطہ کمیٹی کی گرفتاری کے بعد کیا گیا۔

ایم کیو ایم شعبہ اطلاعات کی جانب سے جاری اعلامیہ کے مطابق پانچ رکنی عارضی رابط کمیٹی کی انچارج ریحانہ نسرین ایڈوکیٹ، اور جوائنٹ انچارج مختارا حیدر ہوں گی جب کہ عارضی رابطہ کمیٹی کے اراکین میں ثروت اسرار ایڈوکیٹ، شرمین قزالباش، اور بتول حیدر شامل ہیں۔

یہ پڑھیے : متحدہ لندن قیادت نے نئی رابطہ کمیٹی کا اعلان کردیا

اپنے بیان میں ایم کیو ایم لندن رابطہ کمیٹی نے کہا کہ گزشتہ ماہ اعلان کی گئی عبوری رابطہ کمیٹی کے اراکین ڈاکٹر حسن ظفر عارف،کنور خالد یونس،مومن خان مومن اور امجد اللہ خان کو بلاجواز بدترین ریاستی مظالم کا نشانہ بناکر جیلوں میں قید کردیا گیا ہے،جب کہ ساتھی اسحاق ،اکرم راجپوت،اسماعیل ستارہ،ادریس علوی اور اشرف نور کے گھروں پر چھاپے مارے جا رہے ہیں اورعدم دستیابی پر اہل خانہ کو ہراساں اور گرفتار کیا جا رہا ہے۔

 یہ بھی پڑھیے : متحدہ لندن کے رہنما حسن ظفر اور کنور خالد پریس کلب سے زیر حراست

ان تمام صورت حال کے بعد ایم کیو ایم لندن کی جانب سے تنظیم امور چلانے کے لیے ایم کیو ایم کی تین خاتون وکلاء سمیت 5 سینیئر خاتون اراکین پر مشتمل عارضی رابطہ کمیٹی کا اعلان کیا گیا ہے۔

رابطہ کمیٹی لندن نے کہا کہ تمام تر مصائب و مشکلات کے باوجود قائد تحریک کی قیادت میں جدوجہد جاری رکھیں گے اور کسی قسم کی قربانی سے دریغ کریں گے نہ ہی کسی کی دھمکی اور دھونس میں آئیں گے۔

رابطہ کمیٹی لندن کے مطابق بانی ایم کیو ایم نے رابطہ کمیٹی کے فیصلے کی توثیق کردی ہے جب کہ عارضی رابطہ کمیٹی میں مزید اراکین کے اضافہ کا فیصلہ بعد میں کیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں