site
stats
پاکستان

اسلام آباد: ایم کیو ایم لندن نیٹ ورک، متعدد ملزمان گرفتار، اسلحہ برآمد

اسلام آباد : اسلام آباد میں واقع ہاؤسنگ سوسائٹی سے ایم کیوایم لندن کا نیٹ ورک پکڑا گیا ہے مرکزی ملزم معید کے علاوہ متعدد ملزمان کو گرفتار کر کے بھاری مقدار میں جدید اسلحہ برآمد کرلیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق قانون نافذ کرنے والے اداروں کی ہاؤسنگ سوسائٹی کےخلاف کارروائی میں سوسائٹی کے دفتر سے جدید اسلحہ برآمد کرلیا گیا ہے جب کہ متعدد ملزمان کو بھی حراست میں لیا گیا ہے جو کراچی سے فرار ہو کر یہاں پہنچے تھے۔

ذرائع کے مطابق ہاؤسنگ سوسائٹی میں تلاشی اور آپریشن کا سلسلہ 24 گھنٹے جاری رہا جس کے دوران متعدد افراد کو حراست میں لے لیا گیا جو کراچی سے فرار ہو کر اسلام آباد پہنچے تھے اور ایم کیو ایم لندن سے سیاسی وابستگی رکھتے ہیں جب کہ دفتر سے بھاری مقدار میں جدید اور آٹومیٹک اسلحہ تحویل میں لے لیا گیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ملزمان نے ہاؤسنگ سوسائٹی میں رہائش پذیر ایک بنگلے کے اصل مالک کی وفات کے بعد اہل خانہ کو ڈرا دھمکا کر کاغذات اپنے نام کر الیے تھے جس کی اطلاع متاثرہ خٰاتون نے 15 دسمبر 2016 کو حساس اداروں کی دی جنہوں نے تحقیقات کے بعد آج آپریشن کیا اور سنگین جرائم میں ملزمان کو حراست میں لے لیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ملزمان ہاؤسنگ سوسائٹی سے جمع کردہ رقوم لندن بھیجا کرتے تھے اور ان ملزمان کے خلاف قتل اور سنگین نوعیت کی دفعات کے تحت مقدمات درج کر لیے گئے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top