سب مانتے کہ ہیں فاروق ستارسربراہ ہیں: خواجہ اظہار الحسن MQM-P
The news is by your side.

Advertisement

ہم سب مانتے ہیں کہ فاروق ستارپارٹی کے سربراہ ہیں: خواجہ اظہار الحسن

کراچی: ایم کیو ایم پاکستان کا اندرونی تنازع حل کرنے کے لیے ثالثی کا عمل پھر شروع ہوگیا. ثالثی کمیٹی نے فاروق ستار سے اہم ملاقات کی ہے.

تفصیلات کے مطابق سرداراحمد، خواجہ اظہار اور خواجہ سہیل منصور پر مشتمل کمیٹی نے پی آئی بی میں‌ ایم کیو ایم پی آئی بی گروپ کے سربراہ فاروق ستار سے ملاقات کی.

پارٹی ذرایع کے مطابق خواجہ اظہار نے فاروق ستار سے کہا ہے کہ آپ بڑے ہیں، آپ کی عزت پہلے جیسی ہی قائم ہے، جب کہ سردار احمد کا کہنا تھا کہ واپس آ جائیں، پارٹی کو منظم و متحد کرتے ہیں.

اس سے قبل فاروق ستار کی رہائش گاہ پر پہنچنے پر خواجہ اظہار نے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کہا تھا کہ تنظیم کارکنان کی ہے، وہ تقسیم نہیں چاہتے، کارکنان بہادرآباد کے ہوں یا پی آئی بی کے، سب تنظیم کا حصہ ہیں.

ان کا کہنا تھا کہ سب مانتے کہ ہیں فاروق ستارسربراہ ہیں، اس میں دو رائے نہیں، تقسیم سے کچھ لوگوں کو فائدہ ہو رہا ہے، جوفائدہ اٹھارہے ہیں، ان سےکہتاہوں پیٹرول چھڑکنا بند کردیں.

فاروق ستار آئیں اورکنوینرکی سیٹ سنبھالیں: رابطہ کمیٹی کا ردعمل

اس سوال کے جواب میں‌ انھوں نے کہا کہ ذاتی حیثیت میں نہیں آیا، ثالثی کمیٹی نےمینڈیٹ دیا ہے،ثالثی کا کردار پہلے بھی ادا کیا، اب بھی کررہا ہوں.

یاد رہے کہ گذشتہ روز فاروق ستار نے اپنے سینیٹ کے امیدواروں‌ سے دستبرداری کا اعلان کرتے ہوئے پیش کش کی تھی کہ تحلیل شدہ رابطہ کمیٹی سینینٹ کے چار امیدواروں‌ کے نام دے دے، وہ انھیں فائنل کر دیں‌ گے.

رابطہ کمیٹی چار سینیٹرز کے نام دے دے: فاروق ستار کا اپنے امیدواروں سے دستبرداری کا اعلان

فاروق ستار بیک فٹ پر گئے، تو رابطہ کمیٹی کی جانب سے بھی اس کا خیرمقدم کیا گیا اور پیش کش کی گئی کہ فاروق ستار واپس آکر پارٹی کی قیادت سنبھالیں.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں